.

Beantwoord

Problemen abonnement opzegging

  • 27 January 2014
  • 4 reacties
  • 788 Bekeken

Hoi!
Ik heb afgelopen maand een nieuw abonnement aangevraagd op mijn naam. Ten tijde van het afsluiten van mijn oude abonnement hier bij simyo was ik helaas nog geen 18 en is dat op mijn moeders naam gegaan( dit was een maandelijks opzegbaar abonnement). Nu ik 18 ben geworden wilde ik een eigen abonnement, dit maal 1 jarig. Als ik mijn oude abonnement wil opzeggen krijg ik het volgende te zien (zie bijlage).

Helaas kan ik geen knop vinden waardoor ik het daadwerkelijk kan opzeggen, hoe kan dit opgelost worden?

Mvg Vivian Jongejans
icon

Beste antwoord door MartijnR 27 January 2014, 15:26

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
De knop bevindt zich onder de laatste stippellijn waarschijnlijk net buiten je venster.  Met sommige browsers kan je door middel van de CTR toets en de - toets op je toetsenbord je scherm verkleinen. CTRL en de 0 toets brengt je scherm weer terug naar je normale resolutie.

CTRL + min toets = verkleinen.
CTRL + plus toets  = vergroten.
CTRL + nul toets = normale resolutie.

Heeft dit geholpen?
Zeer zeker! Heel erg bedankt!
Reputatie 3
Badge +9
Waarom ga je Simyo verlaten 😞
Badge +6
Hoi!
Ik heb afgelopen maand een nieuw abonnement aangevraagd op mijn naam. Ten tijde van het afsluiten van mijn oude abonnement hier bij simyo was ik helaas nog geen 18 en is dat op mijn moeders naam gegaan( dit was een maandelijks opzegbaar abonnement). Nu ik 18 ben geworden wilde ik een eigen abonnement, dit maal 1 jarig. Als ik mijn oude abonnement wil opzeggen krijg ik het volgende te zien (zie bijlage).

Helaas kan ik geen knop vinden waardoor ik het daadwerkelijk kan opzeggen, hoe kan dit opgelost worden?

Mvg Vivian Jongejans


Hoi Vivian Jongejans,

Fijn om te lezen dat de tip van Martijn® je heeft geholpen. Wel jammer dat je ons gaat verlaten 😞.

@ Martijn® bedankt voor je tip.

Reageer