Skip to main content
Beantwoord

Prijscorrectie huidge abbenoment mogelijk?

  • 22 July 2024
  • 5 reacties
  • 102 Bekeken

Sinds februari 2023 heb ik een Simyo abbonement. (20gb + 200 belminuten; 2 jaar) Maandelijkse bedrag was 13eu

Oktober 2023 heeft een prijs correctie plaats gevonden aan de hand van inflatie. Het was een verassing maar er is begrip voor. Nieuwe abonnementskosten zijn 14,09 eu. 

Nu, juli 2024 zie ik dat hetzelfde abbonement (20gb + 200 belminuten; 2 jaar) wordt aangeboden voor 13eu. 

 

Is een prijs correctie (geen abbonement verlenging) mogelijk op mijn abbonement? Gezien mijn abbonement weer voor de orginele prijs wordt aangeboden.

 

 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Is een prijs correctie (geen abbonement verlenging) mogelijk op mijn abbonement? Gezien mijn abbonement weer voor de orginele prijs wordt aangeboden.

Mijn verwachting is: Nee. Er waren genoeg mensen die ten tijden van de inflatiecorrectie omhoog gingen, terwijl nieuwe klanten precies hetzelfde kregen maar de prijs van voor de correctie gingen betalen.

Destijds werd dat ook heel raar en oneerlijk gevonden, maar het was gewoon zo...

Reputatie 6
Badge +3

Hallo @wiggerst 4 maanden voor het einde van je contract, dus vanaf oktober 2024 kun je verlengen met een prijsniveau dat op dat moment geldt en gaat dan ook de 1e van de volgende maand meteen in.

Stel, je abo loopt tot 26-2-2025, dan kun je verlengen vanaf 26-10-2024 en gaat dan in op 1-11-2024.

 

Reputatie 4
Badge +3

Hey hey 20GB is terug! Maximaal was tot gisteren 15GB naar mijn weten. 20GB was even weg.

 

De KPN verdubbelaar is er niet meer. Dat is nu 10GB erbij 

 

https://tweakers.net/nieuws/224618/simyo-stopt-met-dubbele-data-bij-compleet-bundels-en-geeft-nu-2gb-tot-10gb-extra.html

 

Destijds ook inflatiecorrectie gekregen. Terwijl nieuwe klanten 11 betaalde per 2 jaar 9. Betaal nu 11 ipv 13,01 voor correctie was dat 12. Heb nu pm ipv per 2 jaar. 10 GB en onbeperkt bellen.

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @wiggerst,

Bedankt voor je bericht.

Het is alleen mogelijk om de abonnementskosten en bundels te wijzigen naar het nieuwe aanbod d.m.v. een verlenging zoals @Groentjuh, @J.D.L. en @RobbyTown ook hebben aangegeven. Bedankt voor jullie hulp! 😊

Dit kan je 4 maanden voor de einddatum van je contract regelen via je mijn Simyo. 

Groetjes,
Ashley

 

Hoi @Ashley @RobbyTown @J.D.L. en @Groentjuh 

 

Bedankt voor jullie antwoorden en uitleg! 😁

Helaas niks aan te doen, zo te lezen. Wel vreemd dat men blijkbaar goedkopere abbonementen kunnen aanbieden, ze vervolgens onder inflantie kunnen verhogen en ze voor de goedkopere prijs nog steeds kunnen aanbieden om nieuwe klanten te werven. 

 

Vanwege bovenstaande wil ik liever niet nog een contract/verlenging aangaan met Simyo. Jammer dat de prijsaanpassing niet mogelijk is met mijn huidige contract. 

 

Groet. T

 

 

Reageer