Skip to main content

Hoi, ik wil de prepaid van mijn zoon overzetten op mijn naam.

Ik heb een tweeling en heb hiervoor 2 emails verzonden, voor elk 1.

Nu is dat bij de een wel uitgevoerd en bij de ander niet.

Ik heb hier weer op gereageerd, maar dat is nu al weer 11 dagen geleden.

Kan dit ook via het forum geregeld worden?

 

Mvg,  Paul

@Pob Morgen zal een moderator (= Simyo medewerker) je topic oppakken en je verzoek haar een prive bericht te sturen met aanvullende gegevens.

Houd je topic goed in de gaten.


Hoi @Pob,

Bedankt voor je bericht. Het is momenteel super druk via diverse kanalen waardoor het langer kan duren voordat je reactie krijgt op je e-mail. Onze welgemeende excuses hiervoor! Ik ga dit meteen voor je oppakken.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zoek ik de aansluiting en de e-mail die je hebt verstuurd op in ons systeem en zorg ervoor dat de gegevens omgezet worden. 

Groetjes,
Roeqajja


Reageer