.

Beantwoord

Prepaid -> SIM-only: Overstap halverwege de maand. Hoe zit dat met de abonnementskosten en bundelingang?

  • 24 March 2021
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Badge

Als ik halverwege de maand overstap van Simyo prepaid naar Simyo Sim-only, betaal ik dan voor de volle maand?  Of is de bundel vanaf datum overgang 30 dagen geldig?

icon

Beste antwoord door Groentjuh 24 March 2021, 17:10

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Je betaalt dan 1,5 maand. De eerste helft voor de periode tussen overstap en de laatste dag van de maand en de hele maand voor de maand daarna. Beltegoed, wat je bij Simyo prepaid nog had, wordt van deze factuur afgetrokken.

Voorbeeld: Je stapt nu over naar Simyo onbeperkt + 15 GB voor 18 euro per maand!

Je betaalt dan 8/31ste van de maandelijkse prijs van je abonnement voor 24 t/m 31 maart plus het hele maandelijkse bedrag voor 1 april t/m 30 prijs. Dat is dan 4,65 + 18 = 22,65 euro (minus eventueel overgebleven beltegoed) op je eerste factuur.

Bundels gaan altijd de 1ste van de maand in.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi CarvE,

 

Welkom op het Simyo forum! Leuk dat je wilt overstappen naar een sim only aansluiting.

 

Wat Groentjuh zegt, klopt helemaal! Misschien handig om te weten dat je de bundels altijd één maand vooraf betaald, vandaar dat je deze op de eerste factuur 2 keer betaald. De facturen daarna bestaan dus uit de abonnementskosten voor de aankomende maand en eventuele verbruikskosten van de huidige maand. Ook is het fijn om te weten dat ondanks je niet voor de hele bundel betaald, je wel de gehele bundel te besteden hebt. :blush:

 

Wanneer je de overstap aanvraagt, word je aansluiting binnen 24 uur omgezet.

 

Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan hoor ik het graag! @ Groentjuh bedankt voor je snelle reactie!

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Groentjuh & Daisy, dank voor jullie uitleg. Duidelijk! :thumbsup:

Reputatie 6
Badge +6

Hoi CarvE, 

Graag gedaan hoor!

Mochten we je in de toekomst nog eens ergens mee van dienst kunnen zijn, dan weet je ons te vinden 😇

Groetjes,
Bas

Reageer