Skip to main content
Hallo,



Ik heb vorige week een sim only abbonement aangevraagd. Het probleem is dat ik alleen een prepaid abbonement heb thuis gekregen. Nu heb ik dus mijn bankrekening geactiveerd en wilde het alsnog overzetten naar sim only. Nu kon ik alleen niet vinden waar dit kon en heb ik uiteindelijk een nieuwe sim only besteld met nummer behoud van mijn nieuwe simyo prepaid kaart. Tot mijn verbazing zag ik na de bestelling ergens tussen het verbruik staan: over zetten naar sim only. Zou mijn bestelling kunnen worden gecanceled en alsnog worden overgezet naar sim only?



Bij voorbaat dank,

Raoul
Hallo,



Ik heb vorige week een sim only abbonement aangevraagd. Het probleem is dat ik alleen een prepaid abbonement heb thuis gekregen. Nu heb ik dus mijn bankrekening geactiveerd en wilde het alsnog overzetten naar sim only. Nu kon ik alleen niet vinden waar dit kon en heb ik uiteindelijk een nieuwe sim only besteld met nummer behoud van mijn nieuwe simyo prepaid kaart. Tot mijn verbazing zag ik na de bestelling ergens tussen het verbruik staan: over zetten naar sim only. Zou mijn bestelling kunnen worden gecanceled en alsnog worden overgezet naar sim only?



Bij voorbaat dank,

Raoul




Hoi Raoul1,



Ik zie inderdaad dat je op 26-7-2013 een prepaid pakket hebt besteld. Als je wilt overstappen naar een abonnement doe je dat inderdaad via de overstaplink.

Helaas is je nieuwe bestelling al verstuurd, maar je kunt die retour afzender sturen, daarmee annuleer je die bestelling. Je gebruikt dan de overstaplink voor je prepaid aansluiting en dan zetten we alles binnen 2 werkdagen om naar een abonnement.



Laat je nog even weten of dit allemaal lukt?



Groetjes,

Charlene

Reageer