.

Beantwoord

Prepaid naar Abonnement nog niet uitgevoerd

  • 6 October 2012
  • 3 reacties
  • 302 Bekeken

Ik heb een week geleden voor mijn dochter haar symio prepaid omgezet naar abonnement met internet. Dit zou twee dagen duren....na een week nog steeds niets. Bellen met de klantenservice gaat niet want na een half uur in de wacht verbreken ze de verbinding...tot twee keer toe. Help!! Hoe krijg ik dit abonnement actief....mijn dochter heeft zelfs haar prepaid weer moeten opwaarderen omdat het zolang duurt...
icon

Beste antwoord door Arie 9 October 2012, 09:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hallo symio.... Waarom reageert er niemand???
Badge +2
Beste corine,

Zoals ik gisteren telefonisch met je heb besproken hebben wij deze kwestie moeten doorzetten naar de IT afdeling. Ook voor hun was dit een probleem wat zij nog niet eerder zijn tegengekomen. Zoals afgesproken zal ik je op de hoogte houden over het proces. Zodra ik een terugkoppeling heb van de IT afdeling zal ik je hier uiteraard van op de hoogte brengen.

Groetjes,

Arie
Ongeacht waar het fout is gegaan.....kun je het niet alsnog regelen?

Reageer