Skip to main content
Hallo.





Ik heb sinds half december een abonnement bij Simyo:

Ik ben begonnen met 200 of 300 belmin/sms en 200 of 500 MB in die maand: dat kostte ongeveer 7 euro (ongeveer 14 gedeeld door 2 vanwege tellen tot een hele maand).

Ik heb het meteen omgezet naar 100 belmin/sms en 100 MB voor ongeveer 6 euro per maand.

Ik ben hiermee altijd onder de limiet gebleven, met uitzondering van buitenlands contact, waarvoor ik gewoon extra voor betaal.





1. Mijn abonnement is zonder mijn medeweten teruggezet op 300 belmin/sms en 500 MB voor 14 euro per maand ... iets wat ik helemaal NIET nodig heb. Waarom?



2. Ik zie de optie 100MB voor 3 euro per maand niet meer.. Hoe komt dat?



3. Kan ik mijn geld terug krijgen voor de 300 of 400mb en 200 belmin/sms van de afgelopen maand(en) waarvoor ik nooit heb gekozen?

Of hetzelfde bedrag gebruiken voor toekomstige betalingen?





M.v.g.

Jean V
Hoi Jean V,



Welkom op het forum :)

Jij bent je abonnement inderdaad half december begonnen met de bundels Simyo 300 en Internet 500.

De eerste wijziging die ik echter terug vind is van 3-3-2014. Daar wijzig je op Mijn Simyo naar Simyo 100 en de Internetbundel 200. die wijziging staat nu klaar voor 1-4-2014.

Zoals je op de facturen kunt zien, heb je dus tot nu toe nog de bundels waar je mee gestart bent. Wij kunnen die bundels niet voor je wijzigen, dat kan alleen op Mijn Simyo. Wanneer je een bundel wijzigt, krijg je daar bevestigingsemails van. Misschien heb je je dus toch ergens in vergist.

Een Internetbundel van 100 MB hebben we nooit aangeboden. 200 MB is de kleinste internetbundel die je kunt kiezen.



Heb ik je verwarring misschien een beetje weggenomen nu?



Groetjes, Charlene
Hallo Charlene,



Dan zal het vast niet helemaal goed zijn gegaan toen ik ergens eind december probeerde te veranderen naar 100 belmin/sms en 200MB.



Ik heb inderdaad eergisteren, de 3e maart, meteen geswitcht toen ik dat te weten kwam.



Bedankt voor het antwoord!



M.v.g. Jean V
Hoi Jean V,



Geen dank, hoor. :)

Jij bedankt voor het bezoeken van het forum. We hopen je nog eens terug te zien.



groetjes,

Charlene

Reageer