Goedeavond,
Ik ben er achter gekomen via mijn Simyo dat mijn abonnement al op 1 oktober gaat stoppen.
Een paar weken geleden heb ik mijn abonnement opgezegd maar dat was de bedoeling voor november, ik weet niet wat er mis is gegaan.
Nu kan ik via de site dit niet meer terug draaien en bij de klantenservice nemen ze maar niet op (12 x keer gebeld heel de week maar steeds in wacht).
Kan iemand of iemand van Simyo mij hier helpen aub?
Vriendelijke groet,
Romy
Bladzijde 1 / 1
Kan echt niemand mij helpen... ook niet van Simyo zelf??
Beste simyogebruiker,
Helaas is het niet mogelijk om een opzegging te annuleren. Als je opzegt moet je een datum aangeven. Vervolgens wordt er nog gevraagd om deze datum te bevestigen. Hier staat ook vermeld dat de opzegging niet geannuleerd kan worden.
Groetjes,
Arie
Helaas is het niet mogelijk om een opzegging te annuleren. Als je opzegt moet je een datum aangeven. Vervolgens wordt er nog gevraagd om deze datum te bevestigen. Hier staat ook vermeld dat de opzegging niet geannuleerd kan worden.
Groetjes,
Arie
Beetje jammer voor Simyo, lopen ze een hoop geld mis, ook jammer dat Simyo geen klantenservicelijn heeft (en dan bedoel ik eentje waarbij je daadwerkelijk iemand aan de lijn krijgt), gelukkig is overstappen zo gedaan!
Hoi simyogebruiker,
We houden je natuurlijk liever langer bij ons als klant. Het is jammer genoeg technisch niet mogelijk.
Groetjes,
Alex
We houden je natuurlijk liever langer bij ons als klant. Het is jammer genoeg technisch niet mogelijk.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.