.

Beantwoord

Per direct abonnement annuleren

  • 27 February 2013
  • 4 reacties
  • 435 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Hallo,

zou graag willen weten hoe ik mijn abonnement kan opzeggen! Heb deze dinsdag geactiveerd simkaart niet eens open gemaakt, omdat ik wacht op een nano sim. Deze zou gister binnen moeten zijn. Vandaag gebeld dat ik een bevestiging krijg zodat ik zeker weet dat mijn sim vrijdag binnen is. Dit is ook niet gebeurd. Ben zeer ontevreden met de service waar ik nog een jaar van zou moeten genieten. Heb al kosten terwijl simkaart niet eens uit de verpakking is. Ben afhankelijk van mijn toestel voor mijn werk.

Heb begrepen dat ik binnen 7 dagen na activatie de simkaart terug kan sturen. Alleen kan nergens vinden waar. Zou plezierig zou als een moderator een keer reageert op een forum dat ik open.

Gr.
icon

Beste antwoord door Natascha 6 March 2013, 12:49

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Na enige tijd bellen, te horen gekregen dat er vertragingen zijn opgelopen bij meerdere klanten vanwege de nieuwe site. Belofte gehad dat vandaag of morgen de simkaart geleverd wordt en gelijk aan de slag kan gaan. Ben benieuwd.

Voor alsnog is mijn ervaring met de service negatief. Eerst zien dan geloven om het zo maar te zeggen. Diegene die ook problemen heeft, probeer te bellen want met het forum en mails kom je niet ver naar mijn mening. Je moet wel even geduld hebben, want het is blijkbaar druk en je moet dus even aan de lijn blijven. Bij mij +- 15 min.
Badge +6
Hoi M22,

Ik zie in het systeem dat je de nano simkaart heb ontvangen en al hebt geactiveerd.
Kan je laten weten of alles werkt naar wens.
Badge
Hoi natascha,

nee het werkt totaal niet en heb de simkaart ook sinds 2 maart uitstaan. Had toen ook een mail gestuurd naar simyo over de het feit om het abonnement te ontbinden vanwege het zichtstermijn dat ik heb tot heden geen bericht gehad. Heb meerdere keren gebeld, maar langer dan een plus minus 15 a 30 min in de wacht vind ik ronduit belachelijk. Misschien lag het aan de nieuwe website en de omschakeling hiervan, maar ben zeer ontevreden. Jammer want dit werd mij aangeraden. Hoop dat jij mij wel kan helpen.

Met vriendelijke groet.
Badge +6
Hoi natascha,

nee het werkt totaal niet en heb de simkaart ook sinds 2 maart uitstaan. Had toen ook een mail gestuurd naar simyo over de het feit om het abonnement te ontbinden vanwege het zichtstermijn dat ik heb tot heden geen bericht gehad. Heb meerdere keren gebeld, maar langer dan een plus minus 15 a 30 min in de wacht vind ik ronduit belachelijk. Misschien lag het aan de nieuwe website en de omschakeling hiervan, maar ben zeer ontevreden. Jammer want dit werd mij aangeraden. Hoop dat jij mij wel kan helpen.

Met vriendelijke groet.


Hoi M22,

Ik zie in het systeem dat er gebruik wordt gemaakt van de aansluiting. Kan je mij voorzien van het simkaartnummer van de simkaart die momenteel in je toestel zit zodat ik kan uitzoeken waarom je geen gebruik kunt maken van je aansluiting.

Reageer