Skip to main content
Hoi,



Ik zou graag mijn Simyo abonnement willen overzetten naar een Simyo prepaid met nummersbehoud. Ik kan nergens vinden hoe ik dit moet doen, zou iemand me daarom misschien kunnen helpen? Alvast bedankt!



Morris
Hoi morris,



Welkom op het forum! :)



Je kan als Simyo Sim Only klant overstappen naar een Simyo prepaidaansluiting, met behoud van je nummer. Je dient hiervoor een nieuwe prepaidaansluiting te bestellen op simyo.nl.



Tijdens het invullen van de nummerbehoudaanvraag krijg je een foutmelding dat het te behouden nummer reeds een Simyo-nummer betreft, waardoor je het formulier voor nummerbehoud niet kan voltooien. Verander het te behouden nummer in 0612345678. Tevens dien je de oude provider te wijzigen in KPN/Hi in plaats van Simyo. Hiermee kan je de aanvraag voltooien.



Om ervoor te zorgen dat je nummer goed wordt overgezet, vragen wij je een e-mail te sturen naar [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email], onder vermelding van het nieuwe tijdelijke nummer en je correcte te behouden telefoonnummer.



Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag! 🙂
krijg je -waarschijnlijk- een foutmelding dat het te behouden nummer reeds een Simyo-nummer betreft, waardoor je het formulier voor nummerbehoud niet kan voltooien. Verander het te behouden nummer in 0612345678. Tevens dien je de oude provider te wijzigen in KPN/Hi in plaats van Simyo. Hiermee kan je de aanvraag voltooien.





:rolleyes: Misschien nog iets om aan te passen op de website?
:rolleyes: Misschien nog iets om aan te passen op de website?



Nou, we hebben de druk op het management flink opgevoerd en...



(...tromgeroffel...)



...Je kunt nu gewoon de gegevens voor nummerbehoud invullen bij een overstap van sim only naar prepaid!



(-edit- sound of cheering people)







Maar even alle gekheid op een stokje, dit is vers van de pers 🙂
Hoi allemaal,



Bedankt voor de hulp! Zojuist de overstap succesvol en zonder problemen aangevraagd.



Groetjes,

Morris
Hoi Morris,



Wat lekker dat het gelukt is 🙂 Fijn weekend verder!
Hoi Simyo,



Ik heb zojuist ook een aanvraag gedaan om over te stappen naar prepaid. Kan ik dan mijn eigen simkaart houden? Ik heb namelijk een nano kaart, en zou het zonde vinden als ik daar opnieuw voor moet betalen.



Alvast bedankt voor jullie hulp.



Groet,

Marieke
Hoi Mariekevk,



Het is helaas niet mogelijk om je oude simkaart aan de nieuwe prepaid aansluiting te koppelen. Ik wil je vragen een vervangende simkaart (nano) te bestellen en mij daarna een privé bericht te sturen. Dan kan ik vervolgens de kosten van de vervangende simkaart kwijtschelden 🙂. Ik zie namelijk dat je inderdaad al eerder een nano simkaart hebt aangevraagd.



Groetjes,



Alex
Ik heb zojuist ook aangevraagd om over te zetten naar prepaid en dus krijg ik ook een nieuwe simkaart, ik heb ook een nano kaart (dat is toch die voor de Iphone 4?) hoe moet ik dit doen?



Alvast bedankt!
Hoi mjonneke,



Voor een iPhone 4 heb je een micro simkaart nodig, en dat is dezelfde als je nu opgestuurd gaat krijgen.

Tenminste, nadat je 'm uit het grote kaartje hebt geklikt ;)



Verder hoef je dus niets te doen 🙂

Reageer