Skip to main content
Goedemiddag ik heb een vraag. Het gaat over de overstap die ik wil maken van prepaid naar Sim Only.

Ik heb begrepen dat als je dit doet via je eigen inlog pagina je dan niet de 14,99 aansluitkosten hoef te 

betalen.

Maar hoe zit het dan als je nu zou overstappen via een anderen telecom aanbieder die nu ook een actie

heeft van Simyo vervalt dit dan.



Groet,

Simone
Hoi s.ariens, welkom op het forum!



Wat leuk dat je wil overstappen naar een Simyo sim-only. Als je al klant bent bij Simyo, hoeven we je niet opnieuw aan te sluiten en een nieuwe simkaart toe te sturen. Doe je dit via een andere aanbieder, moet dit wel opnieuw worden gedaan en kost je daarom ook €14,99 aan aansluitkosten.



In de meeste gevallen is dit duurder dan de korting die je krijgt van een andere aanbieder, dus reken de korting goed na! Weet je al wat je gaat doen?
Hoi Tiury



Ik denk dat ik toch maar rechtstreeks overstap via Simyo ondanks dat de andere aanbieder iets goedkoper is.

Maar omdat ik weer opnieuw aansluitkosten moet betalen is het bedrag wat ik zou besparen niet veel meer.



Groet,

Simone
Goedemiddag 



In mijn Simyo staat dat als ik overstap van prepaid naar sim only dat ik toch 14,95 aansluitkosten moet betalen hoe zit dat nu.



Groet,

Simone
Hoi s.ariens,



Als je intern overstapt, betaal je geen aansluitkosten. Omdat het om een 'nieuwe' aansluiting gaat, zie je staan dat je aansluitkosten moet betalen. Deze komen echter te vervallen, want wij zien dat het om een interne overstap gaat :)



Ik verzeker je dus bij deze dat je geen aansluitkosten betaalt als je van prepaid overstapt naar sim only. Het resterende beltegoed wordt van je eerste factuur afgehaald, dat scheelt ook weer een paar euro! ;)



Heb ik je twijfel zo een beetje weggenomen?
Bedankt hoor ik ga het nu regelen



Bedankt nog voor de info



Groet,

Simone







Hoi s.ariens,



Als je intern overstapt, betaal je geen aansluitkosten. Omdat het om een 'nieuwe' aansluiting gaat, zie je staan dat je aansluitkosten moet betalen. Deze komen echter te vervallen, want wij zien dat het om een interne overstap gaat :)



Ik verzeker je dus bij deze dat je geen aansluitkosten betaalt als je van prepaid overstapt naar sim only. Het resterende beltegoed wordt van je eerste factuur afgehaald, dat scheelt ook weer een paar euro! ;)



Heb ik je twijfel zo een beetje weggenomen?


Hoi s.ariens,



Je overstap is al helemaal geregeld zie ik 🙂 Dat ging vlot! Heel veel plezier met je nieuwe abonnement en mocht je nog vragen krijgen, weet je ons te vinden!

Reageer