.

Beantwoord

Overstappen van Lowcall naar Sim Only, maar foutmelding bij Nummerbehoud?

  • 25 May 2014
  • 1 reactie
  • 312 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo 
Ik ben al geruime tijd lid van simyo en betaal aan het einde van de maand het bedrag wat ik 
verbruikt heb.
Dit werkt goed maar heb al helaas diverse keren mijn telefoon vergeten af te sluiten en daardoor 
mijn maximale beltegoed bereikt en tussentijds moeten verhogen.
Nu wil ik naar een bundel van 500 mb en 200 min/sms per maand , maar als ik naar nummerbehoud ga dan 
werkt dit niet van simyo naar simyo.
Weet iemand hoe ik dit simpel voor elkaar kan krijgen.
icon

Beste antwoord door Kim 26 May 2014, 15:56

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi hakes, welkom op het forum van Simyo! :)

Als ik het goed begrijp wil je graag van je Lowcall aansluiting overstappen naar een Sim Only, maar krijg je een foutmelding wanneer je bij de nieuwe bestelling Nummerbehoud aanvraagt?

Dat is vreemd, want dat zou gewoon moeten werken, maar blijf je die foutmelding nou krijgen, dan raad ik je aan als te behouden nummer 0612345678 in te vullen, in plaats van je eigen nummer.

Wanneer je je vervolgens de bestelling hebt afgerond, ontvang je een welkomstmail van ons met daarin een tijdelijk nummer. Als je onder onder vermelding van dit tijdelijke nummer een e-mail stuurt naar [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email] met de juiste gegevens voor het nummerbehoud, dan zal onze afdeling Nummerbehoud het verzoek voor je aanpassen :)

Heb ik hiermee je vraag beantwoord?

Reageer