.

Vraag

Overstappen van Simyo oud Tring naar abbo

  • 23 June 2012
  • 3 reacties
  • 689 Bekeken

Badge
Hoi,
Ik heb een oud Tringg.nl abbo, tringg is overgenomen door Simyo. ik heb nu 1250 eenheden voor 35,- maar gebruik het echt niet meer door een telefoon van mijn werk. ik wil daarom per 1 juli overstappen naar een normaal simyo abbo. ik ben dan alleen wel in het buitenland, dus kan niks met een nieuwe simkaart doen. Is er een manier om van het ene naar het andere abbo te gaan zonder nieuwe sim? 
Ik zie op mijn simyo in ieder geval geen knoppen hiervoor...

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Ketelbinkie,

Welkom op het Simyo forum!
Het is mogelijk om van een Simyo Tringg aansluiting naar Simyo abonnement over te stappen met behoud van uw nummer. U kunt hier het abonnement van uw keuze met nummerbehoud aanvragen: http://www.simyo.nl/sim-only/actie. Na ontvangst van uw bestelling zullen we ervoor zorgen dat u een nieuwe simkaart toegestuurd krijgt en dat het Simyo Tringg nummer binnen 5 a 7 werkdagen wordt overgezet. Het is helaas niet mogelijk om over te stappen zonder een nieuwe simkaart te ontvangen.

Mocht u bij het aanvragen van nummerbehoud een foutmelding krijgen, dan raden wij u aan om het laatste cijfer te wijzigen in een fictief nummer en als provider KPN te selecteren. Vervolgens kunt u een e-mail sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met de juiste gegevens.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hoi, Ik zie het niet zo zitten dan opnieuw aansluitkosten te betalen. Daarnaast, wat houdt 100+20 eigenlijk in? mag je van de 120 minuten maar 20 als sms inzetten? En als ik later nog switch, krijg ik dan nog steeds de "actiekortingen" op bel en internet bundels? (is maar 2-3 euro maar toch)
ik kan maandelijks opzeggen toch?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ketelbinkie,

De aansluitkosten worden in rekening gebracht omdat je van ons een nieuwe simkaart en een nieuwe account krijgt. 100 + 20 minuten houdt in dat je als klant 6 maanden lang 120 bel/sms minuten krijgt. Als je later je abonnement wijzigt, ontvang je de kortingen en acties die op dat moment gelden. Het abonnement is per maand opzegbaar.

Groetjes,

Alex

Reageer