Skip to main content
hallo,

ik probeerde net over te stappen van prepaid naar sim only abonement, maar dit lukte niet.

weet iemand waardoor dit komt en hoe dit wel kan?

alvast bedankt!
Zou ook handig zijn als je vermeld wat er niet lukt.
Hoi Flor,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat het overstappen naar een Sim Only niet lukt.



Je kunt de overstap heel gemakkelijk regelen via Mijn Simyo. Je ziet daar de optie 'Stap over naar Sim Only' staan. Heb je het via die weg geprobeerd? Ik heb het nagekeken in het systeem en ik zie inderdaad geen aanvraag staan. Kun je mij vertellen waar in het proces het precies mis is gegaan? Als je ook wilt aangeven welke foutmelding je krijgt, dan kan ik het nagaan voor je. Alvast bedankt voor de extra informatie.



@Raytje, dat gaat nu vast goed komen :)



Groetjes,

Angela
hoi,

ik probeerde het overstappen via mijn simyo,

maar als ik op "stel je sim only samen" klik gebeurt dat niet.\

er staat dan onder in het scherm dat er iets misgaat en ik het later nog een keer moet doen, maar na een dag doet dit het nog niet.



groetjes,



flor
Hoi flor,



Een oude aanvraag voor nummerbehoud stond nog niet op afgerond. Ik vermoed dat dit de reden is dat je niet kon overstappen. Deze is nu op afgerond gezet. Wil je het nog een keer proberen op je Mijn Simyo pagina? :)



Mocht het nog niet lukken, laat je dan weten via welk apparaat (bijv. pc/ iPad/ smartphone) je het probeert? Ook welke internetbrowser (bijv. Internet Explorer/ Google Chrome/ Safari) je gebruikt en stuur je een printscreen mee?

Reageer