Ik vind de site erg mooi geworden en overzichteljker,maar had een vraagje.Normaal zie je dat als je over wil stappen naar een ander abo dat er zo n €15 kosten betaalt moeten worden.Die zie ik nu niet meer staan.Betekent dat die er niet meer zijn of heb ik verkeerd gekeken?
T zou wel fijn zijn als dat niet meer hoeft,want vind t een behoorlijk bedrag met mijn budget in deze crisis.En zou dan ook makkelijker overstappen naar iets anders.
Dus ben benieuwd naar t antwoord.
Groetjes,mrsjanedoe
Bladzijde 1 / 1
Zou ik ook willen weten. Heb nu nog prepaid maar vind 15 euro betalen voor overstappen als bestaande klant toch wel erg veel. Daar kan ik 3-5 maanden abo van betalen
Hmmm..ze zijn niet echt informatief bij Simyo?Â
Hmmm..ze zijn niet echt informatief bij Simyo?ÂNee,t duurt altijd even voor je antwoord krijgt
Hmmm..ze zijn niet echt informatief bij Simyo?ÂNee,t duurt altijd even voor je antwoord krijgt
De vraag is al meer dan 12 uur geleden gesteld. Lijkt mij toch wel meer dan voldoende tijd om een reactie te plaatsen.Â
Niet normaal dit gedrag..mensen stellen vragen en Simyo negeert je gewoon. Sorry maar ik ga toch echt overstappen naar een andere aanbieder.
Ik denk dat jullie je beiden een verkeerd beeld hebben gevormd van een forum. Een forum is een 'ontmoetingsplek'. Hier kun je een vraag/probleem of iets leuks delen met anderen. Simyo webcareleden huizen ook op dit forum en springen bij bij problemen.
Zie deze link. Hier kun je zien dat de reactiesnelheid op het forum door een Simyowebcarelid 3 werkdagen is. Bij een belletje naar de klantenservice wordt je direct geholpen.
Zie deze link. Hier kun je zien dat de reactiesnelheid op het forum door een Simyowebcarelid 3 werkdagen is. Bij een belletje naar de klantenservice wordt je direct geholpen.
sorry,maar ik heb alleen maar de vraag gesteld hoor,gewoon een vraag ter informatie.als andere hier wat op reageren ben ik er niet verantwoordelijk voor.Met dat overstappen naar iets anders bedoelde ik gewoon hier binnen simyo.
en heb echt niks kritisch bedoelt.
en heb echt niks kritisch bedoelt.
T zou wel fijn zijn als dat niet meer hoeft,want vind t een behoorlijk bedrag met mijn budget in deze crisis.En zou dan ook makkelijker overstappen naar iets anders.
Dus ben benieuwd naar t antwoord.
Groetjes,mrsjanedoe
Hoi mrsjanedoe,
Wanneer je een nieuw abonnement gaat afsluiten dan dien je de aansluitkosten te betalen.
Wanneer je bundel gaat wijzigen dan is dit kosteloos en dit dien je te doen via je persoonlijke pagina.
Hoi TMG1961,
De reden waarom wij de aansluitkosten in rekening brengen is dat je als nieuwe klant van een Simyo sim only abonnement, gebruik kunt maken van de overstap link, waarna je binnen 2 dagen kunt bellen met je huidige simkaart. Alle instellingen op je simkaart en je persoonlijke pagina zijn dan door Simyo aangepast. Het feit dat je al prepaid klant bent van Simyo, betekent dus niet dat we geen kosten maken bij het in orde maken van je nieuwe aansluiting”.
Ik heb een andere provider gevonden, zelfde kosten per maand als simyo echter zonder aansluitkosten te hoeven betalen. Over 2 weken ben ik geen klant meer van Simyo
Hoi TMG1961,
Spijtig te horen dat je ons gaat verlaten. Veel plezier bij je nieuwe provider.
Spijtig te horen dat je ons gaat verlaten. Veel plezier bij je nieuwe provider.
Waarom vermeld Simyo dit dan niet op de site, ik heb het in ieder geval niet kunnen vinden, net als zoveel anderen dus........
Twan
Twan
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.