Skip to main content
Beste,

Als ik op de website kijk bij sim-only staat er bij een eenjarig abonnement dat je de bundel maandelijks gratis naar boven of naar beneden aan kan passen. Als ik echter bij mijn simyo inlog en klik op overzetten naar sim-only zie ik dit staan



Je ben vrij om je belbundel gratis omhoog en omlaag aan te passen of op te zeggen. Kies je voor een jaarabnnement dan kan je niet lager dat je startbundel.



Hieruit begrijp ik dus dat als ik de eerste maand bv 300 min doe ik de 2e maand niet kan overzetten naar bv 100 minuten. Dit lijkt mij echter onlogisch.



Ik hoor graag van jullie,

Met vriendelijke groet,

Celina
Als het goed is, kan dat wel.  Ikzelf kan keuzes maken in Mijn Simyo, lager dan mijn startbundel. 
Maar ben je ook overgestapt van prepaid naar simonly?  want in dat geval lijken er dus andere voorwaarden te zijn.
Maar ben je ook overgestapt van prepaid naar simonly?



Yep. Overgestapt. 
Er is ergens verteld dat je inderdaad met een jaarabonnement niet naar beneden kan wijzigen. Ik zie in recente posts dat dit niet meer geldt. Volgens mij staat dat bij het afsluiten van je jaarabonnement.
dankjewel voor de hulp!
Beste,

Als ik op de website kijk bij sim-only staat er bij een eenjarig abonnement dat je de bundel maandelijks gratis naar boven of naar beneden aan kan passen. Als ik echter bij mijn simyo inlog en klik op overzetten naar sim-only zie ik dit staan



Je ben vrij om je belbundel gratis omhoog en omlaag aan te passen of op te zeggen. Kies je voor een jaarabnnement dan kan je niet lager dat je startbundel.



Hieruit begrijp ik dus dat als ik de eerste maand bv 300 min doe ik de 2e maand niet kan overzetten naar bv 100 minuten. Dit lijkt mij echter onlogisch.



Ik hoor graag van jullie,

Met vriendelijke groet,

Celina




Hoi Celina,



Dit was eerder inderdaad het geval, dat je niet lager kon wijzigen dan je startbundel.

Inmiddels kan dit wel.

Het maakt trouwens niet uit of je bent overgestapt of een nieuwe sim-only klant bent.



Ik zal hier doorgeven dat bij het overstappen die informatie nog gegeven wordt. Dan kunnen ze dit aanpassen.

Bedankt voor het signaleren :)



Heb je de overstap al aangevraagd?



Groetjes,

Charlene

Reageer