Goedemiddag, ik kreeg vannacht een smsje van Simyo, dat het omzetten van Prepaid naar Abbonement is geslaagd en voltooid, nu kan ik echter nogsteeds geen gebruik maken, omdat er bij 'Mijn gegevens' (Mijn Simyo) staat dat ik voor uitgaand verkeer ben geblokkeerd...?
Luligste van alles is nog.. maandag zijn jullie pas weer te bereiken!?...
Graag een oplossing...
-Alex
Bladzijde 1 / 1
Hoi Alexisgek, welkom op het forum!
Ai, erg vervelend, dit komt doordat je een negatief tegoed had op je prepaid.
Ik heb je zojuist gedeblokkeerd, even je telefoon uit en weer aanzetten en je kan volledig gebruik maken van je aansluiting! 🙂
Ai, erg vervelend, dit komt doordat je een negatief tegoed had op je prepaid.
Ik heb je zojuist gedeblokkeerd, even je telefoon uit en weer aanzetten en je kan volledig gebruik maken van je aansluiting! 🙂
Graag gedaan!..
Thnx!
-Alex
Thnx!
-Alex
Thnx!
-Alex
Bedoel je niet 'dankjewel!'?
😉
Thnx, is ook DankJeWel!Â
Dat is ook zo 🙂 Klopt het dat je nu wel goed bent aangesloten en dat je weer bereikbaar bent?
Yup, Alles in gebruik!
Topic kan slotje op!
Topic kan slotje op!
Topic kan slotje op!
Dank je voor je terugkoppeling!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.