Skip to main content
Op 25 september heb ik een bevestiging ontvangen dat het Overstappen van Simyo naar sim only abonnement is gelukt!



Helaas is de telefoon van mijn dochter geblokkeerd voor uitgaand verkeer. We hebben automatische incasso dus het kan niet aan een openstaande factuur liggen.

Kunnen jullie eens kijken wat hier aan de hand is?

(zie melding hieronder)



Geblokkeerd voor uitgaand verkeer

Je kunt tijdelijk niet bellen, sms’en of internetten. Je kunt wel gebeld worden. Dit kan komen door een factuur die niet betaald is of door onvoldoende beltegoed.



M.vr.gr.

Margriet Simons
Hallo,



Mijn dochter kan al bijna een maand niet bellen, waarschijnlijk omdat jullie de SIM-kaart moeten deblokkeren.

Haar Prepaid-tegoed was 0.00, en daarom zijn we overgestapt naar SIM- only. Kan iemand regelen dat ze weer kan bellen???
Hoi snomis,



Allereerst; onze excuses dat het antwoord op je vraag zo lang op zich heeft laten wachten.



Zoals in je laatste reactie staat, was haar beltegoed dusdanig laag dat haar simkaart nog was geblokkeerd voor uitgaand verkeer. Omdat de simkaart daarna is omgezet naar naar een Sim Only, heeft de simkaart niet het signaal gekregen dat hij weer beltegoed heeft en weer kon bellen.



Dit heb ik net zelf rechtgezet. Als je de telefoon even opnieuw opstart, kan ze meteen gebruik maken van haar telefoon!



Omdat ik het zo vervelend vind voor haar, zal ik de abonnementskosten vanaf 25 september tot nu vergoeden op haar eerstvolgende factuur. Vind je dat een mooie oplossing?



Groetjes, Tiury

Reageer