Beste Simyo
In mei 2012 ben ik overgegaan op KPN met nummerbehoud. Helaas sturen jullie met nog facturen van een mobiel nummer wat niet meer bij jullie is. Bij het overnemen van een telefoonnummer door een andere provider wordt het contract bij jullie automatisch beëindigd.
Ik heb nu mijn abonnement opgezegd per 1 augustus, maar ik wil wel graag mijn abonnementskosten terug van juni, juli en augustus aangezien ik niets bij jullie afneem. Jullie kunnen mij bereiken op opgegeven e-mail adres.
Vriendelijke groeten,
LindaÂ
Bladzijde 1 / 1
Beste LindavR,
Welkom op het forum!
Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. De uitportering van je telefoonnummer is niet verwerkt in het systeem.
De abonnementskosten die onterecht van je rekening zijn afgeschreven die zullen worden terug gestort op je rekening.
Welkom op het forum!
Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. De uitportering van je telefoonnummer is niet verwerkt in het systeem.
De abonnementskosten die onterecht van je rekening zijn afgeschreven die zullen worden terug gestort op je rekening.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.