Skip to main content
voor maart heb ik het aantal mb's verhoogd naar 500mb. 



op 26 maart kreeg ik een mailtje over dat er een onderdeel ontbreekt op mijn factuur:



---

Sinds afgelopen week staat je factuur voor je telefoonnummer +316******** op Mijn Simyo.



Helaas hebben wij ontdekt dat voor dit abonnement een onderdeel ontbreekt op je factuur.



De abonnementskosten voor de maand maart, die normaal op de factuur van februari staan, zijn niet allemaal in rekening gebracht. Misschien zie je zelfs helemaal geen abonnementskosten staan. Daardoor is de factuur voor de maand februari lager dan normaal.



Volgende maand worden de abonnementskosten van maart alsnog in rekening gebracht. Ze staan dan bij de abonnementskosten van april op je factuur. 



We vertellen je dat nu vast zodat je volgende maand niet schrikt als je factuur hoger is dan normaal.

---




Uit deze mail werd ik niet echt wijs, maar het vervelende is nu dat ik nu na maart nog steeds op 500 van de 500mb's zit terwijl april al ingegaan is. Hoe kan dit??



Robin
Hi Robin.



Uit privacyredenen is het niet raadzaam om je 06 op een openbaar forum te plaatsen.

Een moderator zal dit voor je wijzigen, je ontvangt daar bericht over.



Groetjes,

Friesian
En wanneer je graag controle hebt over je dataverbruik.

Zorg er dan voor dat je een datamanager gebruikt.

Bijvoorbeeld bij Android 3G Watchdog uit google play.



En nog wat extra raad.



Gebruik mobiele netwerken alleen indien nodig.

Zorg dat je apps uitsluitend worden bijgewerkt via wifi.

Bij wifigebruik, mobiele netwerken uit.



Groetjes, 

Friesian
Ik heb sinds april nog helemaal geen internet verbruikt doordat ik mijn mobiele data uit had staan, maar nu moet ik alsn
... Alsnog de hele maand april zonder internet zitten, wat eigenlijk de mb's van maart zijn?
Even over je mb verbruik.



In het overzicht staat eigenlijk je hebt nog 500 mb van de 500 mb.

Je hebt nog 0 mb verbruikt.



Dus is het je zo duidelijk?



Groetjes,

Friesian
voor maart heb ik het aantal mb's verhoogd naar 500mb. 



op 26 maart kreeg ik een mailtje over dat er een onderdeel ontbreekt op mijn factuur:



---

Sinds afgelopen week staat je factuur voor je telefoonnummer +316******** op Mijn Simyo.



Helaas hebben wij ontdekt dat voor dit abonnement een onderdeel ontbreekt op je factuur.



De abonnementskosten voor de maand maart, die normaal op de factuur van februari staan, zijn niet allemaal in rekening gebracht. Misschien zie je zelfs helemaal geen abonnementskosten staan. Daardoor is de factuur voor de maand februari lager dan normaal.



Volgende maand worden de abonnementskosten van maart alsnog in rekening gebracht. Ze staan dan bij de abonnementskosten van april op je factuur. 



We vertellen je dat nu vast zodat je volgende maand niet schrikt als je factuur hoger is dan normaal.

---




Uit deze mail werd ik niet echt wijs, maar het vervelende is nu dat ik nu na maart nog steeds op 500 van de 500mb's zit terwijl april al ingegaan is. Hoe kan dit??



Robin




Hoi RobinB, welkom op het forum van Simyo!



Het enige wat we in de e-mail hebben proberen aan te geven is dat de abonnementskosten niet helemaal goed op de factuur van februari terecht zijn gekomen helaas, niet dat je überhaupt geen Internetbundel hebt :)

In jouw geval betekent het dat je factuur wat lager is uitgevallen, doordat de Internetbundel 500 voor maart nog niet in rekening is gebracht, deze zal deze maand extra op de factuur komen te staan.



Maar vanaf maart en ook deze maand heb je wel gewoon de Internetbundel 500 om te gebruiken. Dat je ziet dat je nog 500 van de 500MB hebt, komt doordat er nog nauwelijks verbruik is geweest, ik zie dat er nu alleen op 3-4 om 9.14 uur 2 kB aan verbruik is geweest? :)



Heb ik hiermee je vraag beantwoord en de verwarring wat weg kunnen nemen? :)



@Friesian, dankjewel voor het meedenken.
Dat je ziet dat je nog 500 van de 500MB hebt, komt doordat er nog nauwelijks verbruik is geweest, ik zie dat er nu alleen op 3-4 om 9.14 uur 2 kB aan verbruik is geweest?

Dan is er dus nog maar 499.998047MB over van de 500MB 😮
Ooow dan is het helemaal duidelijk, bedankt voor alle reactie!
Graag gedaan, RobinB,



Groetjes, Charlene

Reageer