Skip to main content
Ik ben volgens jullie deze maand al ruim over mijn internet bundel van 200MB heen, maar als ik mijn verbruik van deze maand tot nu toe optel kom ik aan 99.68 MB. Hoe kan dit hij geeft aan dat ik nu veel bij moet betalen.



graag antwoord,

mvg arjan
Hoi blondejuul, welkom op het Simyo forum!



Je bent inderdaad over je internetbundel heen. Als je nog door internet, dan is het goedkoper om MB's bij te kopen. Je kunt MB's bijkopen op Mijn Simyo onder het tabblad Overzicht > tegeltje over MB's 'Bekijk je verbruik' > knop 'MB's bijkopen' :)



Waar zie je je verbruik precies staan dat je bij elkaar optelt. Als ik je internetverbruik erbij pak en alles optel, dan kom ik boven de 200 MB uit. Kijk je op Mijn Simyo of kijk je bijvoorbeeld in je telefoon op een andere datameter?



Laat je het weten?
hoi Naomi,



ik denk dat er op 1 oktober iets mis is gegaan want vanaf 2 oktober is er nog geen 100 mb verbruikt.

alleen wat er mis is gegaan kan ik niet achterhalen.
Hoi blondejuul,



Heb je het verbruik inmiddels wel bekeken? Als je het verbruik van 1 en 2 november bij elkaar optelt, kom ik op 208 MB. Je kunt dan rustig zeggen dat je 200 MB bundel veel te klein is voor jouw verbruik. Ook als ik de vorige maanden bekijk.



Groetjes, Tiury

Reageer