Skip to main content
Ik denk eraan over te gaan naar een nieuw toestel (Samsung Galaxy S3) en het liefst met nummerbehoud en simyo abonnement. Mijn oude toestel (nokia 3720c) zou ik dan graag geven aan mijn dochter, met prepaid simyo abonnement (wat er nu ook op zit) maar dan met een nieuw nummer voor dat toestel. Is dit te realiseren?



ps: de galaxy met simyo abonnement zou ik dan via een andere site (belsimpel) aanschaffen... of is dit lastig / omslachtig.
Ik hoor net van iemand dat het wellicht handig is om het nieuwe toestel los te kopen zonder abonnement, en daar dan een sim only voor te nemen met behoud van nummer... Ik heb ook nog geen idee wat ik maandelijks zal verbruiken, dat kan ik dan zo nodig weer bijstellen begrijp ik. En dan een nieuw prepaid abonnement met nieuw nummer aanschaffen voor mijn dochter, voor op mijn oude toestel... is dat handig? of kan ik het beter nog anders doen...
Hoi Agatha70, welkom op het Simyo forum :)



Er zijn een aantal dingen die je zou kunnen doen, maar eerst even dit: je hebt prepaid, en je hebt een abonnement (sim only). Het begrip prepaid abonnement kun je voor de duidelijkheid beter niet gebruiken, wat het bestaat niet ;)



Wil je zelf het nummer behouden dat je nu gebruikt, maar dan met een abonnement? In dat geval kun je via Mijn Simyo makkelijk overstappen naar een Sim only abonnement. Voor je dochter kun je dan een nieuwe prepaid simkaart bestellen.



Spit gewoon eens onze website door, en stel vragen als je ze hebt. Je bent tenslotte zelf de persoon die kiezen moet 😉

Reageer