Beste Simyo,
Op 19 november 2012 gaat mijn telefoonnummer over van Simyo naar Vodafone. (heb geen problemen met jullie gehad maar ivm nieuwe telefoon incl. telefoon)
Ben alleen benieuwd of ook mijn abonnement dan per 19 novemeber stopt en dus geen kosten meer met zich mee brengt.
Zie namelijk niets op mijn simyo staan, ook heb ik geen mail ontvangen dat mijn abonnement beeindigd.
Als dit nog niet het geval is zou ik dit graag geregeld willen hebben.
Ik hoop graag van u te horen.
Met vriendelijke groet,
Mike
Bladzijde 1 / 1
Beste Creative1991,
Op het moment dat Vodafone het nummer overneemt van ons zeggen zij ook het abonnement voor je op. Voor meer informatie hierover adviseren wij je contact met Vodafone op te nemen.
Groetjes,
Arie
Op het moment dat Vodafone het nummer overneemt van ons zeggen zij ook het abonnement voor je op. Voor meer informatie hierover adviseren wij je contact met Vodafone op te nemen.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.