Skip to main content
Beste,



Graag wil ik dat jullie "Telfort" per direct toestemming geven om mijn 06 nummer over te nemen,

Zodat ik nog op vakantie kan (17-07-2015) met me nieuwe SIM en oude nummer.



Mijn abbonnement bij SIMYO is per maand opzegbaar.

Ik heb Telfort "niet" de opdracht gegeven om dit te beeindigen, omdat nummerbehoud dan pas per aug. mogelijk was.



Graag wil ik dus dat jullie nummerbehoud toestaan

En mij het SIMYO abbonnement laten afkopen volgens de geldige regels (1 maand opzeg termijn).



Ik weet dat ik dan 1 maand met dubbele abbonnementskosten zit, maar dat maakt me niet uit.

Reden opzegging: Torenhoge internet kosten buitenland. Bij tefort kan je (kleine) bundels van 100MB kopen.



Graag Uw reactie.



Mvgr



Remon Dijkstra.

Vader S. Dijkstra.
Ik ben bang dat het niet anders kan dat je bij Telfort een abonnement afsluit, daar aangeeft dat je nummerbehoud wilt en dat Telfort dan je Abonnement bij Simyo opzegt.



Voor meer info verwijs ik je naar deze service pagina.



Mocht Simyo toch anders beslissen dan zullen zij dit vermelden zodra ze je topic zien en behandelen.



Verder vermoed ik dat het allemaal erg kort dag is als je de 17e met vakantie gaat.
Hoi RemonDijkstra, welkom op het Simyo forum :)



Wat jammer dat je wilt overstappen. In principe ben je gebonden aan een maandopzegtermijn. Ik begrijp dat je deze extra maand wilt afkopen en het nummer per direct wilt laten overzetten.

Je geeft de datum 17 juli aan. Dit betekent dat je nummer al over drie dagen overzet hoort te zijn naar de andere aansluiting. Dit is helaas echt te kort dag. Een aanvraag voor nummerbehoud duurt minimaal vijf werkdagen. We hadden anders kunnen kijken of er iets mogelijk was.



Ook als je aan Telfort niet aangeeft om je abonnement op te zeggen, dan doen zij dit alsnog door de aanvraag voor nummerbehoud. De aanvraag is namelijk automatisch een opzegging van je oude contract. Op de datum dat je nummer wordt overgezet, stop je oude abonnement.



Heb je hier vragen over?



@Raytje; bedankt voor je reactie 😳

Reageer