Skip to main content
Beste Simyo,



Ik heb hetzelfe probleem bij het opzeggen van mijn abonnement, het loopt tot 28 februari 2014 en ik wilde het alvast opzeggen.

De reden van opzegging is dat ik geen vertrouwen heb in SImyo, het bereik en snelheid is goed, het service is jammer genoeg ondermaats.

Ik heb de afgelopen 2 weken  zonder internet gezeten, omdat er spookachtige data verkeer heeft plaats gevonden. Ik heb voor de zekerheid maar de internetbundel via mijn Simyo  en op mijn mobiel uitgezet. Wanneer je eens zoekt op het internet, dan zie je dat ik niet de enige ben. Ik heb dit bij andere providers nog nooit mogen ervaren, altijd binnen bundel geweest. Het is opzich niet erg, als er een vanuit Simyo actief naar de oorzaak werd gezocht om de klant te helpen, dit is echter niet het geval. De klant moet maar gissen hoe het probleem is ontstaan en ik vind dit niet netjes en klantonvriendelijk. Ik hoop dat dit in de toekomst verbeterd.



Mvg,



M.T
Extra toevoeging: abbo is op 4 februari ingegaan. Per wanneer kan ik het annuleren en hoe? Via mijn Simyo is die optie er niet, je kan alleen een enquête invullen. 
Hoi Midwest,



Ik ben een beetje verbaasd om dit te lezen. Ik heb jouw topic over het internetverbruik via je hotspot toen behandeld, en het was absoluut niet mijn bedoeling om iets af te doen.

In dat topic gaf je aan dat de oorzaak van het verbruik door je toestel was geregistreerd. Dit bleek namelijk de Hotspot. Ik heb je toen geadviseerd na te gaan hoe die een verbinding heeft kunnen maken, terwijl jij onder de veronderstelling was dat dat niet mogelijk was door het wachtwoord. Dit om zulke situaties in de toekomst te voorkomen. Ik heb je ook geadviseerd om de hotspot uit te laten staan in de gevallen dat je er geen gebruik van maakt. Ik hoor graag van je wat we in jouw ogen anders of beter hadden kunnen doen.



Als de service de reden is dat je opzegt, hoop ik dat je ons nog een kans geeft. Wil je echt per 1-3 opzeggen, dan kun je dat vandaag nog doen op Mijn Simyo. vanaf morgen is dat niet meer mogelijk, omdat we dan de wijzigingen gaan verwerken. Wil je echter je nummer behouden, dan zeg je beter niet zelf op, maar vraagt nummerbehoud aan bij de volgende provider.

Wat jij nu omschrijft dat je ziet, lijkt het erop dat je niet de hele pagina ziet, of pop-ups geblokkeerd hebt. Zou je kunnen aangeven op welk type apparaat met welke browser je dit probeert? Pop-ups toestaan en een beetje uitzoomen met je scherm zou het al kunnen verhelpen. Mocht dit niet zo zijn, dan hoor ik het graag van je.



Groetjes,

Charlene
Beste Charlene,



Bedankt voor je reactie. Het klopt dat ik dit probleem eerder ter sprake heb gebracht in een ander topic, ik ging ervan uit dat hotspot functie de boesdoener was.

Ik heb daarna via mijn simyo naar mijn verbruik gekeken en kwam erachter dat er tiental sessies van 60002 kB heeft plaatsgevonden in uur tijd. Nadat ik op het internet zocht, bleek dat meer mensen hetzelfde probleem heb ervaren. Is dit toeval of gewoon pech of is het een extern probleem? Wie zal het zeggen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en als mijn telefoon de oorzaak is zou ik het graag willen oplossen. Ik ben gewoon teleurgesteld, na een goed begin zat ik ruim 2 weken zonder internet. Dus ja, het is een beetje frustratie. Ik wilde Simyo in ieder geval voordeel van twijfel geven en nog een maandje proberen. Hopelijk is dit een incident en kan ik een tevreden klant blijven.



By the way zo het ziet eruit wanneer je via mijn gegevens abbo wilt opzeggen (via elk browser, chrome, firefox, explorer en safari).

http://imageshack.com/a/img833/527/s90r.jpg



Mvg,



M.T
Hoi midwest,



Wat fijn dat je ons nog een kans geeft :)



De sessies die je ziet, telkens 60001 of 60002 KB is geen toeval. Het is de maximale grootte van een datapakket dat verstuurd kan worden door het mobiele netwerk. Met andere woorden; zou je 100 MB verbruiken, dan zie je 1 sessie van +/-60000 KB en 1 van +/- 40000 KB.



De afbeelding die je laat zien is het exit onderzoek, die vragen stellen we altijd wanneer iemand op wil zeggen.

Het lijkt alsof het onderste stukje van de pop-up mist. Uitzoomen kun je doen door de Ctrl knop op je keyboard ingedrukt houden en de rol knop je muis te bewegen.

Reageer