Skip to main content
Het opzeggen lukt niet, mijn abbonement loopt tot en met 1-11-13 als ik op de website opzeg dan krijg ik de melding dat het abbonement tot en met 1-11-13 loopt en dat ik uiterlijk een maand van te voren op kan zeggen, heb ook al een paar keer een twitter berichtje gestuurd maar krijg hier geen antwoord op, vindt het best vervelend dat simyo geen fatsoenlijke klantenservice heeft waar je gewoon naar toe kunt bellen of mailen, hoop dat jullie goede tips hebben want ik wil gewoon van mijn abbonement af.



gr Ferry
Hoi ferry klokgieter,



Je kunt ons zeker wel bellen, hoor. Met je Simyo aansluiting bel je naar 1200, dan krijg je iemand aan de lijn. Soms is het toch het fijnst gewoon iemand te spreken :)

Je vraag op Twitter zien we helaas niet terug. Hoe heet je daar?

Jouw contract loopt inderdaad tot 1-11-2013. Je wilt je nummer niet meenemen naar een andere provider? Want in dat geval raad ik je aan niet op te zeggen, maar nummerbehoud aan te laten vragen door de nieuwe provider. Dat geldt ook als een opzegging en dan weet je zeker dat je niet zonder je nummer komt te zitten.



Laat je het even weten?



Groetjes,

Charlene

Reageer