Skip to main content
Goedemiddag,



Ik heb net voor de zoveelste keer gebeld met de klantenservice omdat ik mijn abonnement niet kan opzeggen. Ik probeer dit al vanaf november (!)

Dit is voor mij een zakelijke telefoon en wil het abonnement gewoon opzeggen. In november werd er gezegd dat dit online moest, heb ik geprobeerd maar lukte niet. Vervolgens bel ik in december omdat het nog steeds niet lukte en ik een maand op vakantie ging naar Australie. Vervolgens wordt er door een medewerker van de klantenservice doodleuk gezegd dat ik dan maar moet bellen vanaf mijn vakantie adres. Aangezien je te maken hebt met een tijdsverschil van 10 uur wordt dat wat lastig, buiten dat vind ik het te gek voor woorden dat dit uberhaupt gesuggereerd wordt.

Nu ben ik terug uit Australie, kan vervolgens weer niet inloggen, gebeld en de situatie uitgelegd. Er wordt gezegd dat er wellicht een storing was en dat ik het nog maar eens moest proberen. vAndaag dus wederom gedaan en nu moet ik een printscreen gaan sturen van de pagina dat het niet lukt, het spijt me zeer maar dit kun je toch geen dienstverlening noemen? Ik betaal op dit moment gewoon maar door terwijl de fout bij jullie ligt. Vorige week donderdag met een medewerker gesproken die gaf aan dat het voor het eind van de maand opgezegd moest worden, hoor ik vervolgens vandaag dat dat voor de 25e gebeurd had moeten zijn dus dat ik te laat ben! Ik ben niet van plan om deze extra maand te betalen en heb zojuist een mail gestuurd met een printscreen.

Vervolgens kijk ik op het forum en zie ik ontzettend veel berichten met dit zelfde probleem. En jullie blijven maar aangeven dat het aan mijn computer ligt... sorry, maar dat kan echt niet.

Ik ga mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen als dit niet rechtgezet wordt. Ik eis restitutie van het bedrag.



Groet
Hallo Suus,



Maar.. wat gebeurt er precies waardoor je je abonnement niet op kunt zeggen? Zie je de button niet? Zoom even uit in je browser met CTRL en + OF CTRL en  - of gebruik F11 voor volledig scherm.



Tof dat je een rechtsbijstandverzekering hebt trouwens. Je kunt er maar niet vroeg genoeg bij zijn.



@Simyo. Kan die opzeg-pagina niet ASAP gefixt worden?
Goedemiddag,



Ik heb net voor de zoveelste keer gebeld met de klantenservice omdat ik mijn abonnement niet kan opzeggen. Ik probeer dit al vanaf november (!)

Dit is voor mij een zakelijke telefoon en wil het abonnement gewoon opzeggen. In november werd er gezegd dat dit online moest, heb ik geprobeerd maar lukte niet. Vervolgens bel ik in december omdat het nog steeds niet lukte en ik een maand op vakantie ging naar Australie. Vervolgens wordt er door een medewerker van de klantenservice doodleuk gezegd dat ik dan maar moet bellen vanaf mijn vakantie adres. Aangezien je te maken hebt met een tijdsverschil van 10 uur wordt dat wat lastig, buiten dat vind ik het te gek voor woorden dat dit uberhaupt gesuggereerd wordt.

Nu ben ik terug uit Australie, kan vervolgens weer niet inloggen, gebeld en de situatie uitgelegd. Er wordt gezegd dat er wellicht een storing was en dat ik het nog maar eens moest proberen. vAndaag dus wederom gedaan en nu moet ik een printscreen gaan sturen van de pagina dat het niet lukt, het spijt me zeer maar dit kun je toch geen dienstverlening noemen? Ik betaal op dit moment gewoon maar door terwijl de fout bij jullie ligt. Vorige week donderdag met een medewerker gesproken die gaf aan dat het voor het eind van de maand opgezegd moest worden, hoor ik vervolgens vandaag dat dat voor de 25e gebeurd had moeten zijn dus dat ik te laat ben! Ik ben niet van plan om deze extra maand te betalen en heb zojuist een mail gestuurd met een printscreen.

Vervolgens kijk ik op het forum en zie ik ontzettend veel berichten met dit zelfde probleem. En jullie blijven maar aangeven dat het aan mijn computer ligt... sorry, maar dat kan echt niet.

Ik ga mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen als dit niet rechtgezet wordt. Ik eis restitutie van het bedrag.



Groet




Hoi suus1988,



Welkom op het forum :)



Er gaat dan iets niet goed in de communicatie tussen ons en jou, ben ik bang.

Ik zie een email van 20-11-2013 in antwoord op jouw vraag hoe opzeggen in zijn werk gaat. Daarin staat dat je bij Simyo minimaal 4 dagen voor het einde van de maand moet opzeggen, dat het dan nog voor de volgende maand is, in antwoord op jouw vraag hoe opzeggen in zijn werk gaat.

Maar jij had een jaarcontract, dat nog liep tot 28-12, dat is je diezelfde dag telefonisch ook uitgelegd, dat je dan op 28-12 diende op te zeggen op Mijn Simyo. Als je dat op die dag deed en niet later, zou het nog per 1-1-2014 zijn. Opzeggingen zijn bij Simyo altijd per de eerste van de maand. Als ik het goed begrijp was jij dus de 28ste niet in het land? Dat is inderdaad lastig.

Over je contact in december zie ik niks terug. Ik zou daar wel graag nog even naar willen kijken. Want telefonisch opzeggen gaat sowieso niet, dus ik ben heel benieuwd wie je die informatie heeft gegeven. Weet je nog op welke dag, vanaf welk nummer dat gesprek was? Dan kan ik dat terugzoeken. Ik merk aan de manier waarop je dat contact beschrijft dat dat niet is gegaan zoals wij belangrijk vinden. Ook ontvang ik graag in privébericht het nummer waarvandaan je gebeld hebt vorige week donderdag, want ook dat zie ik niet terug. Echter je wist van de mail en het contact in november natuurlijk al dat het eigenlijk 4 dagen voor het einde van de maand, en in jouw geval op de 28ste moest.

Het is inderdaad vervelend dat het niet gewoon begin december al kon. Dat had inderdaad met een bug op de site te maken. Dat wordt zeker ASAP gefixt, Ahmed_A. Geloof me, als het al gefixt had kunnen zijn, dan was dat zo. 😉



Nu zeg je dat het opzeggen nog steeds helemaal niet lukt. Dat is eigenlijk een ander probleem, want je jaarcontract is nu afgelopen, dus het zou nu prima moeten gaan. De printscreen werd je daarom gevraagd om uit te vinden wat er nu dan precies aan de hand is.

Ik heb je printscreen gevonden, en inderdaad, wat Ahmed_A aangeeft is bij jou aan de hand. De knop staat in dat vak, maar onder de survey. dus als je CTRL - doet, dan zoom je uit en zie je ‘opzeggen’ verschijnen.

Het spijt ons echt heel erg, dat je net met die twee dingen te maken hebt gehad. En dat de communicatie ook nog eens niet soepel verliep.

Ik kan je wel verzekeren, dat als je vandaag nog die knop kunt aanklikken, dat je opzegging dan per 1-2-2014 zal zijn. Normaal is het inderdaad voor de 25ste, maar nu zal je zien dat het toch voor 1-2-2014 zal zijn.

Ik zal je zo ook even proberen te bellen, zodat je dit niet te laat leest.



Groetjes, Charlene

Reageer