Skip to main content
Hallo allemaal,



Naar aanleiding van de nieuwe voorwaarden/tarieven vraag ik mij af hoe te handelen indien het contract nog niet is afgelopen.

Het mailtje dat ik kreeg gaf aan dat ik het abonnement kon opzeggen, maar als ik dat formulier invul staat er geen optie voor nummerbehoud.

Wat gebeurt er indien ik nu naar een andere provider wil overstappen MET nummerbehoud.

Gaat dit goed of wordt dit verzoek dan niet goedgekeurd omdat mijn abonnement officieel nog tot november loopt ?



Graag een antwoord op deze vraag aub.



Gr.Wim 
Goede vraag Wim! Dat zou ik ook graag willen weten!

Dat opzeggen binnen contract kan vanwege aangepaste bundels/voorwaarden is duidelijk, maar nummerbehoud...?
Hoi Wim P en Morrisdek,



Het is inderdaad mogelijk om op te zeggen en gebruik te maken van nummerbehoud tijdens je jaarabonnement.

Je gebruikt dan wel de opzeg link, welke je afgelopen week hebt ontvangen. Simyo neemt daarna contact met je op om je te informeren wat je precies moet doen om gebruik te maken van nummerbehoud.



Het zou jullie keuze zijn om weg te gaan, alleen vraag ik me af waarom? Jullie hebben beiden een belbundel die goedkoper wordt als je 'm na 14 mei wijzigt in dezelfde bundel. Als je niets doet blijft ie hetzelfde qua prijs.

Zou voor mij persoonlijk geen reden tot opzegging zijn.
Bedankt voor je reactie.

Ik wil wel toelichten waarom ik tóch wil overstappen op een andere aanbieder: omdat bij andere aanbieders (bv. Hollandsnieuwe) mijn belminuten wél meegaan naar een volgende maand. Dat is in mijn geval meer waard dan maandelijks mijn bundel kunnen aanpassen.
Hoi Morrisdek,



Dat kan een reden zijn inderdaad. Dan heb je geluk dat je door de tariefswijziging onder je contract uit komt. Heb je wel rekening gehouden met eventuele aansluitkosten en dergelijke?

Je gebruikt dus in ieder geval het formulier.

Veel plezier bij je nieuwe provider straks.



Groetjes,

Charlene

Reageer