Skip to main content
ik wil overstappen en dus weg bij simyo. regelt de volgende provider dan alles of moet ik ook bij simyo opzeggen?
Hoi hctm, welkom op het Simyo forum :)



Wat jammer dat je wilt overstappen naar een andere provider! Niet leuk voor ons om te horen 😞. Je hoeft enkel nummerbehoud aan te vragen bij je nieuwe provider. Zij zorgen dan inderdaad zelf voor de opzegging. Dit is ook aan te raden, want zo ben je 100% zeker dat je nummer behouden blijft.



Mag ik vragen waarom je overstapt?



Groetjes, Tiury
ik wilde mijn bundel wijzigen naar 1 GB per maand maar dan wordt het belachelijk duur en wordt mijn bel/sms ook automatisch duurder. kom ik op zo'n 19 euro per maand ipv de 8 euro die ik nu betaal. Terwijl ik bij Ben.nl/studentendeal 9 euro per maand betaal voor 1 GB en onbeperkt bel/sms. Dat is stukken beter op te brengen voor een student
Hoi hctm,



Daar heb je een heel goed punt, zeker voor een student 🙂! Bedankt dat je het ons toch even hebt laten weten, want met zulke feedback moeten we natuurlijk wel wat gaan doen. Ik hoop natuurlijk dat het daar bevalt, maar dat we je toch weer eens mogen verwelkomen!



Groetjes, Tiury

Reageer