.

Beantwoord

opzeggen abonnement of internetbundel?

  • 22 January 2014
  • 9 reacties
  • 872 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Beste Simyo,

Nu heb ik nogmaals geprobeerd om mijn abonnement op te zeggen via de Opzegging maar kreeg ik dit keer de vraag of ik mijn Internet optie wilde opzeggen. Ik heb dit bevestigd maar ik wil ook het telefoon abonnement opzeggen. Kunnen jullie mij nu bevestigen dat dit gelukt is?

Mvg
icon

Beste antwoord door Charlene 22 January 2014, 19:13

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +8
Beste Simyo,

Nu heb ik nogmaals geprobeerd om mijn abonnement op te zeggen via de Opzegging maar kreeg ik dit keer de vraag of ik mijn Internet optie wilde opzeggen. Ik heb dit bevestigd maar ik wil ook het telefoon abonnement opzeggen. Kunnen jullie mij nu bevestigen dat dit gelukt is?


Mvg



Hoi hgs,

Ik ben bang dat ik ook alleen een opzegging van de internetbundel zie. Ik begrijp dat je het hele abonnement wilt opzeggen, en ik zie niets waardoor dat niet zou kunnen aan deze kant. Zou je misschien een schermafbeelding kunnen maken van wat je ziet, dan kan ik misschien verklaren wat er mis gaat. Ik snap dat het nu wel frustrerend wordt, dus als je liever telefonisch contact opneemt terwijl je achter de computer zit, dan gaat het misschien wat sneller. Ik help je uiteraard ook graag.

Groetjes,
Charlene
Badge
Hoi Charlene,

Er gaat duidelijk wat mis want ik zie nu jouw reactie pas nadat ik al een nieuw geĂŻrriteerd berichtje heb geplaatst. Kun jij aub mijn abbonement per 31 januari stop zetten en dit per email bevestigen. Ik kan heel lastig bellen aangezien ik in Afrika zit.

Vriendelijke groet
Badge +6
Hoi Charlene,

Er gaat duidelijk wat mis want ik zie nu jouw reactie pas nadat ik al een nieuw geĂŻrriteerd berichtje heb geplaatst. Kun jij aub mijn abbonement per 31 januari stop zetten en dit per email bevestigen. Ik kan heel lastig bellen aangezien ik in Afrika zit.

Vriendelijke groet


Hoi Hgs,

Helaas kunnen wij het abonnement niet voor je opzeggen. Hier kun je lezen dat ik heb gereageerd op je bericht. Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen om niet meerdere topics te openen 🙂.
Badge
Ik probeer nu al twee maanden op te zeggen maar blijkbaar lukt dit niet vanuit het buitenland. Het heeft mij nu al 65 euro gekost en daarnaast zien jullie dat ik het geprobeerd heb en contact met jullie opneem maar dat enkel mijn Internet abbonement is opgezegd. Dit terwijl ik aangaf ook mijn tel abbonement op te willen zeggen. Graag zou ik wat extra hulp en restitutie van dit bedrag tegemoet zien in plaats van een kort berichtje met hier kun je zien dat ik gereageerd heb.

Vind dit namelijk een heel teleurstellende reactie
Badge +8
Ik probeer nu al twee maanden op te zeggen maar blijkbaar lukt dit niet vanuit het buitenland. Het heeft mij nu al 65 euro gekost en daarnaast zien jullie dat ik het geprobeerd heb en contact met jullie opneem maar dat enkel mijn Internet abbonement is opgezegd. Dit terwijl ik aangaf ook mijn tel abbonement op te willen zeggen. Graag zou ik wat extra hulp en restitutie van dit bedrag tegemoet zien in plaats van een kort berichtje met hier kun je zien dat ik gereageerd heb.

Vind dit namelijk een heel teleurstellende reactie


Hoi hgs,

Ik ga erachteraan voor je, en ik antwoord je morgen even per email, ok?

Groetjes, Charlene
Badge
Hoi Charlene,

Ik zou gisteren een mailtje van je ontvangen maar heb nog niks gehoord.

Vriendelijke groet
Badge +8
Hoi hgs,

Ik heb je de email inmiddels verstuurd.

Groetjes, 
Charlene
Badge
Beste Charlene,

Alvast bedankt voor je reactie en de geboden oplossing. De oorzaak dat ik niet kon opzeggen lag in het feit dat ik blijkbaar alleen er 3g abbonement kon opzeggen (wat ook gebeurt is) en geen optie in mijn simyo had om ook het telefoon abbonement op te zeggen. Ik heb dit daarom ook netjes ruim voor de verplichte tijd gemeld. Ik zou het daarom netjes van simyo vinden als het abbonement per 1 februari ipv 1 maart opgezegd zou worden aangezien ik al een maand extra heb betaal maar nu straks al 2 maanden geen gebruik maak van het abbonement en bezig ben om het op te zeggen.

In ieder geval bedankt voor de moeite
Badge +8
Hoi hgs,

Zoals ik al aangaf, is het opzeggen van de internetbundel iets anders als het opzeggen van je abonnement.
De IT afdeling heeft geen oorzaak gevonden waardoor jij niet zelf kon opzeggen. Dit was dus volgens ons gewoon mogelijk.
Omdat het inmiddels langer en langer ging duren en jij aangaf er echt vanaf te willen, heb ik het zo voor je in orde gemaakt. We kunnen je helaas niet ook tegemoet komen in de abonnementskosten.

Groetjes,
Charlene

Reageer