Skip to main content
Hoi ik wil mijn abonnement opzeggen echter loopt deze nog tot mei 2015. De reden is het kwaliteit van mijn netwerk en goedkoper bij de concurrent. Wat zouden de totale kosten voor mij zijn hiervoor. Ik zou evt. ook het laagste bundel kunnen nemen maar wil het liever beëindigen. Graag ontvang ik de totale kosten alvast bedankt
Hoi Normel, welkom op het Simyo forum.



Wat jammer dat je erover denkt ons te gaan verlaten. In je gegevens zie ik dat je al een mail hebt gehad met het antwoord op je vraag.

Voor eventuele andere forumgebruikers: de kosten voor het afkopen van je lopende jaarabonnement zijn je resterend aantal maanden vermenigvuldigd met de abonnementskosten per maand waarmee je begonnen bent.



Als ik verder terugkijk in je gegevens zie ik geen klachten of vragen van je over ons netwerk. Je hebt ons dus ook nog geen kans gegeven om je te helpen hiermee. Als je ergens anders iets goedkopers hebt gevonden kan ik daar niets aan veranderen, natuurlijk. Al kan ik me niet voorstellen dat er überhaupt een andere provider goedkoper is 😉
Ook ik wil graag mijn abonnement eerder opzeggen. Niet omdat ik niet tevreden ben, ben heel tevreden maar ik krijg een telefoon van mijn werk en heb niet zo'n zin om met 2 telefoons te gaan slepen.

Ik begrijp dat je de resterende maanden moet betalen. Maar wat wordt er bedoeld met de abonnementskosten waarmee je begonnen bent?
Hoi Emydura, welkom op het forum van Simyo!



Wat jammer dat je ons wil gaan verlaten, maar begrijpelijk.



Met de abonnementskosten waarmee je bent begonnen, bedoelen we de initiële abonnementskosten die op je contract staan, oftewel voor jou is dat het contract van februari dit jaar met de Simyo 300 (€7) en Internetbundel 500 (€7).



Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂

Reageer