Goedemiddag,
I.v.m. overstappen naar een andere provider heb ik mijn abonnement opgezegd.
Ik wil echter mijn nummer behouden. Van de andere provider heb ik vernomen dat ik mijn abonnement niet moet opzeggen, omdat mijn nummer dan vervalt.
Ik wil dus graag mijn opzegging annuleren.
Met vriendelijke groet,
Arie Vermeulen
Bladzijde 1 / 1
Graag een reactie op het bovenstaande, via de klantenservice kan ik helaas niemand bereiken.
Gr. Arie
Gr. Arie
Welkom op het forum ArieV,
Het is helaas niet mogelijk om je opzegging te annuleren. Ik raad je aan om contact op te nemen met je nieuwe provider zodat ze een nieuw verzoek tot nummerbehoud kunnen indienen. Ze kunnen vervolgens een termijn van 5 werkdagen aanhouden.
Groetjes,
Alex
Het is helaas niet mogelijk om je opzegging te annuleren. Ik raad je aan om contact op te nemen met je nieuwe provider zodat ze een nieuw verzoek tot nummerbehoud kunnen indienen. Ze kunnen vervolgens een termijn van 5 werkdagen aanhouden.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.