Skip to main content
Hoi,



Ik heb via de site geprobeerd mijn abonnement op te zeggen. Dit lukt niet, ik krijg een of andere fout in de browser. Ik heb dit gemeld bij de klantenservice. Ik krijg drie keer een reactie over popup blokkering uitschakelen, andere browser etc. De laatste reactie betreft de datum van opzeggen, dit moet binnen een maand voor einde contract liggen. Dat is per vandaag het geval. Ik krijg echter de zelfde browser fout.

Ik begrijp niet waarom ik telkens door de klantenservice met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Ik heb gemeld dat ik mijn abonnement opzeg. Dat dit niet lukt via de site is niet mijn probleem. Het opzeggen van een abonnement is bij elk zich zelf respecterende kwaliteitservice verlenend bedrijf een fluitje van een cent. Ik heb daar zelden of nooit problemen mee, maar bij Simyo dus wel. Wat kan ik doen? Hoeveel energie moet ik hier nog insteken?
Hoi pieps,



Welkom op het forum :)

Dat is inderdaad heel vervelend 😞 Bij Simyo moeten dat soort dingen via de site geregeld worden, en als dat dan niet soepeltjes werkt dan kan dat heel frustrerend zijn. Als je daar dan vragen over stelt, en het gevoel krijgt van hier naar daar gestuurd te worden, dan is dat nog frustrerender. Dat is natuurlijk echt niet de bedoeling.

Ik heb je email hierover ook gevonden, en ik zie dat je een Oeps pagina krijgt. Ik heb dit daarom doorgezet naar de IT afdeling, want dat gaat inderdaad niet goed.

Ik wil je wel ook vragen, ben je niet van plan om je nummer mee te nemen naar een andere provider? Je hoeft dan namelijk niet via Mijn Simyo op te zeggen, maar vraagt nummerbehoud aan bij je nieuwe provider. Zij doen dan de opzegging.



Maak je geen zorgen meer, ik maak hier persoonlijk mijn zaak van. We krijgen het uiteindelijk wel voor elkaar. Maar ik wil dus graag weten of je echt niet je nummer wilt behouden.



Geef je dat nog even door?



Groetjes,

Charlene
Hi Charlene,



Bedankt voor de reactie. Ik heb bij mijn nieuwe provider doorgegeven dat ik mijn nummer wil behouden met als overzet datum de einddatum van mijn abonnement bij Simyo. ALs ik het goed begrijp is het dus eigenlijk al geregeld? :-)



grt

Pieps
Hoi pieps,



Ja, een goedgekeurde aanvraag nummerbehoud is al een opzegging. Dan zeg je beter niet zelf ook nog op, want dan heb je de kans dat je je nummer kwijtraakt.

Dus je hoeft het ook niet meer te proberen, en je wacht gewoon het antwoord op je aanvraag nummerbehoud af. Wel jammer dat je ons gaat verlaten. :(



Groetjes,

Charlene
Ok, goed te weten zal het onthouden voor de toekomst. Hopelijk kan mijn case dienen ter lering, het voelt als klant niet prettig als je niet het idee hebt verder geholpen te worden.

Er komen voor mij vast weer andere klanten :)
Hoi, Ik heb gisteren perongeluk het abonnement veranderd van 100 naar 300 minuten. Gelijk gebeld en dit word geregeld. Maar ik heb nog geen mail ontvangen en op mijn simyo staat nog steeds 300 bel min. 
Ok, goed te weten zal het onthouden voor de toekomst. Hopelijk kan mijn case dienen ter lering, het voelt als klant niet prettig als je niet het idee hebt verder geholpen te worden.

Er komen voor mij vast weer andere klanten :)




Hoi pieps,



Dat is zeker het geval, we doen juist hard onze best om een zo goed mogelijke service te verlenen aan onze klanten, daarom gaan we zeker kijken hoe we dit een volgende keer beter kunnen aanpakken :)



Daarnaast hoop ik dat we je wellicht in de toekomst nog eens mogen verwelkomen bij Simyo? 🙂

Reageer