.

Beantwoord

Opzeggen abonnement

  • 21 December 2013
  • 1 reactie
  • 409 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Beste helpdesk,

Gisteren en vandaag heb ik geprobeerd om mijn abonnement via mijn simyo op te zeggen. Aangezien dit niet lukte heb ik gisteren gemaild en reactie van jullie ontvangen dat de opzegging via mijn persoonlijke simyo pagina dient te gebeuren. Dit heb ik meerdere malen geprobeerd en helaas werkt dit niet.
Nu lees ik in het forum dat het meerdere mensen problemen hebben met het opzeggen en dat het niet lukt om op de normale manier hun abonnement stop te zetten. Bij deze verzoek ik dan ook Simyo om mijn abonnement per direct of z.s.m. op te zeggen.
icon

Beste antwoord door Kim 23 December 2013, 15:24

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Hjsch,

Welkom op het forum van Simyo! :)

Gaat het om het nummer waarmee je bekend bent op het forum? Ik zie namelijk dat dit abonnement pas vandaag actief is geworden, klopt dit?

In dat geval zal je vanaf nu wel je abonnement kunnen opzeggen, als je dit doet vóór de 25e van deze maand, wordt je abonnement opgezegd per 1-1-2014.
Is het je bedoeling om per 1-2 op te zeggen, zeg dan je abonnement in januari op vóór 25-1.

Wanneer het om een ander nummer gaat, stuur me dan even dat nummer in een privébericht, dan kan ik even meekijken 🙂.

Reageer