Skip to main content
17 December is mijn abonnement overgezet naar Vodafone. Ik krijg echter wel een rekening voor januari!!

Hoe kan dit??
Welkom op het forum Robarbus,



Ik heb in een privebericht op jouw vraag gereageerd. Zou je deze even kunnen bekijken en kunnen laten weten of je content bent met deze oplossing.
Hallo,



Op 30 december 2012 ben ik overgestapt naar een andere provider. Ik heb nummerbehoud aangevraagd met ingang van 1 februari 2013 (meer dan 30 dagen in de toekomst). Ik ben keurig op de hoogte gehouden door mijn nieuw provider, zij hebben mijn nummer overgenomen per 1 februari 2013 en sindsdien bel/internet ik via deze nieuwe provider. Groot is mijn verbazing dat ik vandaag, 4 februari, een mailtje krijg van Simyo. Mijn abbonement loopt tot 28 februari en tot die tijd mag ik gewoon betalen voor een nummer waarmee ik geen gebruik maak van Simyodiensten. Ik mag er tch van uit gaan als ik zo vroeg ben met omzetten en ik via een nieuwe provider bel en internet, mijn oude provider hiermee akkoord is? Zo niet, dan had ik natuurlijk gewacht met omzetten.



Wat kan ik nu doen? Ik zit niet te wachten op dubbele telefoonlasten, voor iets wat ik niet zie als mijn 'fout'.



Met vriendelijke groet,
Welkom op het forum JoyceB,



Wij zien dat je telefoonnummer inderdaad is uitgeporteerd. Het abonnement is daarom door de technische dienst opgezegd. Er zullen geen vaste abonnementskosten in rekening worden gebracht voor de periode februari. Alleen de verbruikskosten welke in januari zijn gegenereerd, zullen worden gefactureerd. Excuses voor de verwarring.



Groetjes,



Alex

Reageer