.

Vraag

Opzeggen

  • 3 October 2012
  • 3 reacties
  • 419 Bekeken

Hallo,

Ik heb 27/9 jl.een abonnemeent afgesloten en heb 1 oktober mijn kaart ontvangen en geactiveerd.
Ik heb gisteren een mail gestuurt dat ik per direct er vanaf wil.
Dit is binnen 7 dagen.
Is dit mogelijk?

Ik heb een abonnement van 300 bel/sms met 200 mb internet
Ik heb in 2 dagen verbruikskosten van 25 euro en mijn tegoed is onveranderd.
Hier word ik niet vrolijk van.

mvg.
Henk

3 reacties

Badge +2
Beste Henk18,

Uit onze gegevens blijkt dat er iets is fout gegaan met het activeren van de simkaart waardoor het abonnement nooit is ingegaan. Wij gaan dit laten aanpassen door onze IT afdeling. Alle gemaakte gebruikskosten die binnen de bundel horen te vallen zullen we vergoeden. Zodra ik een terugkoppeling heb van de IT'ers zal ik je hiervan op de hoogte stellen. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Hallo Arie

Als ik nu inlog op Mijn simyo zie ik nu het tegoed van mijn bundel tot 31-10
Het enigste waar ik nog mee zit zijn de verbruikskosten ruim 26 euro van de eerste 2 dagen.
Die zijn niet verwerkt in de bundel.


Grtz.
Henk
Reputatie 2
Badge +1
Hey Henk18,

De onterechte kosten zullen op zeer korte termijn automatisch gecorrigeerd worden.

Reageer