Skip to main content
Ik heb mijn abonnement opgezegd. Toch krijg ik nog een maandrekening van Simyo, van 11 euro. Hoe kan dat?
Hoi ATM,



Wat jammer dat je overstapt naar een nieuwe provider zeg 😞! Ik heb het even opgezocht in het systeem, maar ik zie niet dat je bent overgestapt. Wel zie ik een nummerbehoud verzoek voor 15-2-2016, maar deze is door je nieuwe provider geannuleerd. Pas als het nummer is overgezet, beëindigen wij het abonnement.



Heb jij er zelf voor gekozen om het nieuwe nummer niet mee te nemen? Zeg dan zelf je abonnement op via Mijn Simyo.



Groetjes, Tiury
Bij dezen heb ik het abonnement opgezegd op Simyo.
Hoi ATM,



Jammer dat het nu bijna definitief is 😞



Kun je mij aangeven via welke stappen je dit precies hebt gedaan? Ik zie nog geen opzegging in het systeem naar voren komen. Daarnaast zie ik ook niet terug dat je een bevestiging van een e-mail hebt gehad.



Als je naar Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement gaat, vind je helemaal onderaan de pagina de mogelijkheid om op te zeggen. Dit moet je hierna nog wel bevestigen. Heb je dit gedaan?



Let er ook op dat je jouw 06-nummer niet meer kunt meenemen als je zelf jouw contract opzegt. Wil je dit nog wel, neem dan contact op met jouw nieuwe provider. Houd je mij even op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Volgens mij heb ik nu wel opgezegd. Ik zou op 15 februari al overgaan op mijn nieuwe provider, holland's nieuwe. Zonder nummerbehoud! Beetje raar dat dat niet is gebeurd.
Hoi ATM,



Nu zie ik dat je abonnement netjes opgezegd is! Helemaal goed. Je hebt als het goed is ook een bevestiging gehad via een e-mail. Klopt dat?



Als je zonder nummerbehoud naar een andere provider gaat, sluit je een nieuw abonnement af. Gaat dit niet door? Dan zal je echt bij je nieuwe provider moeten aankloppen. Hier kan ik helaas niets aan veranderen.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Angela

Reageer