Skip to main content
Goedemiddag allen,



Vanwege een geplande reis heb ik besloten mijn abonnement vanaf 31 januari op te zeggen bij simyo. Nu gaat die reis niet door en wil ik mijn abonnement graag aan houden. Ik ben blij met de service van simyo en wil graag mijn nummer houden.



Ik lees op de site dat dit niet mogelijk is? Dit lijkt me raar aangezien het allemaal nog niet in werking is gezet? 

Mijn vraag is dus kunnen jullie het opzeggen van mijn abonnement stopt zetten zodat ik gewoon kan blijven bellen en een tevreden klant blijf?



Ik hoor graag van jullie,



Jelle
Welkom op het forum Oswald,



Ik zie inderdaad dat je het abonnement hebt opgezegd per 1/2/13. De opzegging is door Simyo al in werking gezet. Hoewel wij je graag als klant zouden willen behouden kunnen we dit helaas niet meer ongedaan maken.



Groetjes,



Alex
Bedankt voor de snelle reactie Alex.

Dat is jammer.

Is er nog een mogelijkheid om een nieuw abonnement (bij simyo of een andere provider) af te sluiten waarbij ik mij nummer kan houden?



Vriendelijk bedankt,



Jelle
Hoi Oswald,



Je kunt niet een nieuw abonnement bij Simyo afsluiten en dan nummerbehoud aanvragen. Het is namelijk niet mogelijk om overstappen van een Simyo abonnement naar een ander Simyo abonnement. Je zou wel over kunnen stappen naar prepaid. Vervolgens kun je wel van prepaid naar een abonnement overstappen.



In https:// dit topickun je de instructies vinden over hoe je kan overstappen van een Simyo abonnement naar een Simyo prepaid aansluiting.



In dit topic staat uitgelegd hoe je kunt overstappen van een Simyo prepaid aansluiting naar een Simyo abonnement.



Je kunt ook naar een andere provider overstappen. Je kunt dan nummerbehoud aanvragen bij je nieuwe provider. Als overzet datum kun je 1/2/13 opgeven.



Groetjes,



Alex

Reageer