.

Beantwoord

opgezegd abonnement blijft doorlopen

  • 1 April 2013
  • 1 reactie
  • 223 Bekeken

half november hebben zowel mijn dochter als ik een nieuw abonnement bij een andere provider afgesloten. Op 17 december zijn onze nummers geporteerd van simyo naar onze nieuwe provider. Desondanks blijft simyo nog steeds maandelijks abonnementskosten bij ons beiden incasseren. Hoe kan dit nou, hoe krijgen we ons onterecht geincasseerde geld terug?
icon

Beste antwoord door Alex 4 April 2013, 16:51

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum ruby17,

Ik heb zowel jouw aansluiting als die van je dochter bekeken (ervan uitgaande dat ze op hetzelfde adres woont) en gezien dat beide telefoonnummers inderdaad zijn uitgeporteerd. De financiële afdeling zal daarom het teveel geïncasseerde bedrag binnen 21 werkdagen terugstorten. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer