Skip to main content
Momenteel heb ik een abonnement bij Simyo voor 6,99 eur. Ik wil echter op zeer korte termijn overstappen naar een andere provider en wil mijn mobiel nummer meenemen. Nu zal ik mijn abonnement moeten afkopen (termijn van 4 dagen voor het eind van de maand is al verstreken). Nu heb ik al een mail gestuurd naar klantenservice, maar mijn vraag is of iemand weet hoe snel dit geregeld kan worden.



Groetjes, Erik
Momenteel heb ik een abonnement bij Simyo voor 6,99 eur. Ik wil echter op zeer korte termijn overstappen naar een andere provider en wil mijn mobiel nummer meenemen. Nu zal ik mijn abonnement moeten afkopen (termijn van 4 dagen voor het eind van de maand is al verstreken). Nu heb ik al een mail gestuurd naar klantenservice, maar mijn vraag is of iemand weet hoe snel dit geregeld kan worden.



Groetjes, Erik




Hoi eivrossum,



Ik heb je email ook gevonden. Die is gisteren door mijn collega beantwoord.

Wat jammer dat je ons gaat verlaten.

Jij hebt een maandelijks opzegbaar contract, dus je hoeft dat niet af te kopen. Mocht je je nummer willen meenemen naar een andere provider, dan kun je het beste bij hun nummerbehoud aanvragen. Zij regelen dan je opzegging bij ons.



Groetjes,

Charlene
Hoi Charlene,



Bedankt voor de reactie. Dus als ik het goed begrijp hoeft er alleen nummerbehoud door mijn nieuwe provider aangevraagd te worden. Het is niet zo dat ik dan nog verplicht tot eind juli bij Simyo  moet blijven? (ivm 4 dagen opzeggen voor einde maand).

Ik had trouwens nog geen antwoord op mijn e-mail gekregen die ik gisteren verstuurd had.



Bij ons thuis hebben ze bijna allemaal Simyo, en ik ben er erg tevreden over. Alleen als je in combinatie met de aanschaf van een toestel iets wil doen, dan kan een bepaalde aanbieding soms interessanter zijn..



Nogmaals bedankt,

Groet,

Erik
Hoi Charlene,



Bedankt voor de reactie. Dus als ik het goed begrijp hoeft er alleen nummerbehoud door mijn nieuwe provider aangevraagd te worden. Het is niet zo dat ik dan nog verplicht tot eind juli bij Simyo  moet blijven? (ivm 4 dagen opzeggen voor einde maand).

Ik had trouwens nog geen antwoord op mijn e-mail gekregen die ik gisteren verstuurd had.



Bij ons thuis hebben ze bijna allemaal Simyo, en ik ben er erg tevreden over. Alleen als je in combinatie met de aanschaf van een toestel iets wil doen, dan kan een bepaalde aanbieding soms interessanter zijn..



Nogmaals bedankt,

Groet,

Erik




Hoi eivrossum,



Je kunt nu helaas pas weer opzeggen vanaf 1-8, dus waarschijnlijk kan je nummer op 1-8-2013 over naar je nieuwe provider. Je hoeft dan alleen niet zelf op te zeggen. De aanvraag nummerbehoud van je nieuwe provider geldt dan als een opzegging, en dan zorgen we dat je abonnementen niet overlappen.

Als je het echt eerder wilt, wat ik wel een beetje opmaak uit je mail en bericht hier, dan is dat helaas een te korte termijn om een afkoopsom in rekening te kunnen brengen.



Blij om te horen dat je verder wel tevreden bent over Simyo. wellicht zien we je nog terug in de toekomst :)



Groetjes,

Charlene
Bedankt Charlene. Ik had afgelopen vrijdag al telefonisch contact gehad met Simyo en begrepen dat afkopen voor een maand niet kon. Helaas moet ik dan deze maand uitzingen en zorgen dat ik niet boven de 300 belminuten van mijn abonnement uitkom om hoge kosten te voorkomen.

Groet, Erik
Hoi eivrossum,



Gewoon de oude prepaid truc uithalen. Bellen en vragen of ze terug willen bellen of bellen en ophangen en hopen dat ze terug bellen ;)



Nee, jammer dat je Simyo gaat verlaten, maar succes bij je nieuwe provider :)



Groetjes,



Alex
Mijn Abbo loopt ook tot einde van de maand maar me nummerbehoud gaat as maandag al in bij me nieuwe provider
Mijn Abbo loopt ook tot einde van de maand maar me nummerbehoud gaat as maandag al in bij me nieuwe provider



Hoi Erickiel,



Erg jammer dat je weg gaat 😞 !! Hopelijk kom je nog een keer terug 🙂 !!

Reageer