Skip to main content
Beste Simyo,



Afgelopen maart heb ik bij jullie een 1 jarig simonly contract afgesloten. Nu is mij afgelopen week een baan aangeboden in China. Ik ga in augustus dan dus ook een jaar naar China. Is het mogelijk mijn abonnement voortijdig stop te zetten?



Alvast bedankt.

Kirsten
Welkom op het forum Kirsstenn,



Het eenvoudigste is om m.i.v. 1-8 of 1-9  je bundel naar 100 minuten te zetten en je internetbundel naar 0/uit. Dan betaal je de rest van het contract maar € 3,--/maand, doe dit wel op tijd, veiligheidshalve voor de 25e van de maand, dan gaat dit op de 1e van de volgende maand in.
Je kunt het ook afkopen, maar dan betaal je in één keer geloof ik de maandkosten(van het origineel afgesloten abonnement) voor de rest van de looptijd van het abonnement. De optie van franswon kan best voordeliger zijn.
Wat dus bijna altijd duurder is.



PS: Misschien is het zelfs handiger het abo niet op te zeggen, na terugkomst in Nederland heb je dan je eigen nummer nog en je zet je bundel weer naar wens.
Hi Kirsstenn, welkom op het Simyo forum :)



Groentjuh geeft het juiste antwoord, maar hij geeft zelf ook al aan dat franswons optie de goedkoopste zal zijn.

Ik raad je dit ook aan. Mocht je wél echt je contract willen afkopen, dan moet je dat nog even laten weten. Dan maken we dat in orde voor je.



Ik wil je in ieder geval erg veel plezier wensen in China!

Reageer