Skip to main content
Beste Simyo,



Op 22 Aug jl. verving ik mijn provider, stape van Lebara over naar Simyo.

In de nacht van 22 op 23 Augustus belde ik 2x (na een kennis) en 1x (na een goeie vriend) maar niemand nam op.



Maar tot mijn grote verbazing zie ik de dag erna 23 Augustus via mijn simyo.

Dat ik maar liefst 86 belminuten zou hebben gebruikt (uitgerekend bijna een anderhalf uur aan belminuten)



Hoe kan dit?!?????



Ben nog geen 1 dag bij jullie aangesloten en het gaat nu al mis.

Heb tot op heden spijt dat ik mij heb aangesloten bij jullie.





Met vriendelijke Groet,





Een zeer zeer zeer ontevreden klant.
Je kan op Mijn Simyo zien naar welk nummer is gebeld. Werpt dit geen licht in deze materie?
Je kan op Mijn Simyo zien naar welk nummer is gebeld. Werpt dit geen licht in deze materie?

Beste Scotsman,



Sinds wannr betaal je als je op internet wilt ?




Sinds wannr betaal je als je op internet wilt ?




Je hebt het over gebruikte belminuten in je eerste posting en nu over internetgebruik. 

Heb je een internetbundel?
Beste Magico,



Misschien is hetvolgende aan de hand omdat je aangeeft nog geen dag klant bj Simyo te zijn.



Als je nog geen volle maand klant bent heb je ook nog geen volledige bundel. Je krijgt het evenredige deel van de maand. Oftewel naar rato.

Je betaald ook voor wat je overhoud. In deze link staat het verder uitgelegd. https://forum.simyo.nl/factuur-65/faq-worden-de-abonnementskosten-op-de-eerste-factuur-berekend-2846/



Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag.



mvg,

Martijn (klant bij Simyo)




Sinds wannr betaal je als je op internet wilt ?




Je hebt het over gebruikte belminuten in je eerste posting en nu over internetgebruik. 

Heb je een internetbundel?

Beste de leon,



Wilde het in een andere post over mijn bundel hebben.



Er zijn eigenlijk 2 dingen waarmee ik zit.

Allereerst mijn belminuten, want die kloppen naar mijn mening niet.

Zou 86 minuten hebben opgemaakt en dat is gewoon onzin ! Hetgeen wat op mijn simyo staat dat klopt dus niet !



En het andere is mijn internetbundel!

Simyo gaf mij aan dat ik in 1 dag bijna 900 mb zou hebben opgemaakt en nu op dit moment zelfs over mijn bundel heen ben. (Bundel van 1000mb)



Weet niet exact wat ik heb verbruikt,  maar dat kan nooit maar dan ook nooit over de 1000 mb zijn.



Hoop dat je mij kan helpen.



Mvg,



Estefanos
Beste Magico,



Misschien is hetvolgende aan de hand omdat je aangeeft nog geen dag klant bj Simyo te zijn.



Als je nog geen volle maand klant bent heb je oo nog geen volledige bundel. Je krijgt het evenredige deel van de maand. Oftewel naar rato.

Je betaald ook voor wat je overhoud. In deze link staat het verder uitgelegd. https://forum.simyo.nl/factuur-65/faq-worden-de-abonnementskosten-op-de-eerste-factuur-berekend-2846/



Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag.



mvg,

Martijn (klant bij Simyo)

Beste Martijn,



Wauww wat stom van mij natuurlijk ..!!!!

Snap hem al thanks martijn.



Martijn heb jij toevallig nog tips of handige apps (voor de Samsung s3) waarmee ik mijn bel en internet bundel in de gaten kan houden ?





Hoor graag van je



Mvg,



Estefanos
Ik heb zelf de S3 en gebruik alleen een internet teller.



Ik heb erg goede ervaring met watchdog 3G. Hier zit ook een limiet op zodat je verbinding uit gaat na het door jou ingestelde plafond.

Als je de watchdog 3g app hebt en je wilt ondersteuning kan je dit hier posten.



Ik gebruik voor het bellen de interne Android teller.



P.s. ook ff de Simyo app uit de store downloaden: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.simyo.mijnsimyo&hl=nl



Ik hoor van je !!!
Beste Simyo,



Op 22 Aug jl. verving ik mijn provider, stape van Lebara over naar Simyo.

In de nacht van 22 op 23 Augustus belde ik 2x (na een kennis) en 1x (na een goeie vriend) maar niemand nam op.



Maar tot mijn grote verbazing zie ik de dag erna 23 Augustus via mijn simyo.

Dat ik maar liefst 86 belminuten zou hebben gebruikt (uitgerekend bijna een anderhalf uur aan belminuten)



Hoe kan dit?!?????



Ben nog geen 1 dag bij jullie aangesloten en het gaat nu al mis.

Heb tot op heden spijt dat ik mij heb aangesloten bij jullie.





Met vriendelijke Groet,





Een zeer zeer zeer ontevreden klant.




;47217">Beste Magico,



Misschien is hetvolgende aan de hand omdat je aangeeft nog geen dag klant bj Simyo te zijn.



Als je nog geen volle maand klant bent heb je ook nog geen volledige bundel. Je krijgt het evenredige deel van de maand. Oftewel naar rato.

Je betaald ook voor wat je overhoud. In deze link staat het verder uitgelegd. https://forum.simyo.nl/factuur-65/faq-worden-de-abonnementskosten-op-de-eerste-factuur-berekend-2846/



Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag.



mvg,

Martijn (klant bij Simyo)




Hoi Magico,



Wat ben ik blij dat Martijn®️ je heeft kunnen uitleggen wat er is gebeurd. :)

Dat is bij ons de eerste maand dat je klant bent altijd zo. Op de eerste van de komende maand krijg je weer volledige bundels.

Je internetverbruik is wel best hoog geweest, die bundel is inderdaad op. Je hebt zo'n 290 MB gekregen, en die heb je in iets minder dan 3 dagen verbruikt. Houd dat dus in de gaten als je straks een volledige bundel krijgt. ;)



Groetjes,

Charlene

Reageer