Skip to main content
Ik kreeg smssen van abonnements dienst Vovivooo dat ik een abonnement bij ze heb, maar heb daar niet om gevraagt.

Wilt U betalingen naar deze corrupte diens blokkeren?
Je kunt dit ook zelf doen via Payinfo
Hoi Werner Jansen, welkom op het Simyo forum :)



Wat vervelend dat je tegen je wil bent aangemeld bij een sms-dienst. Ze lijken toch steeds agressiever te werk gaan 😞. Waarom zeg ik dit? Er staat namelijk een blokkade voor sms-diensten op jouw aansluiting. Dit betekent gelukkig ook dat er geen kosten voor deze dienst zijn afgeschreven 🙂.



Ik denk dat ze met deze sms je hebben proberen uit te lokken om naar ze te sms'en. denk je ook niet?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor de tip Raytje!
Hoi Raytje, bedankt voor het antwoord. Ja, werkelijk brutaal. Fijn dat er al een blokkade tegen sms-diensten was ingebouwd, maar wel jammer dat ze dan toch berichten kunnen sturen 😕

Ik had 1st op hun eigen site gekeken en daar werd geopperd dat ik 'my stop' moest terug zenden, als ik geen gebruik wilde maken van de dienst. Ik zou een bevestiging per sms krijgen, zo werd gezegd, maar dat gebeurde vervolgens niet. Dat was vreemd en toen ben ik verder gaan kijken, waarna ik ook 'payinfo' vond en heb daar een verzoek ingediend om het abonnement te annuleren. Om zeker te zijn en om te kijken wat Simyo ervan weet, heb ik mijn vraag in het forum èn bij klanten service gesteld. Hopelijk helpt mijn attendering jullie en andere klanten ook verder.

Ik hoop dat deze diensten wettelijk flink aangepakt gaan worden!

Groeten, Werner
Hoi Werner Jansen,



Ik hoop dat deze diensten wettelijk flink aangepakt gaan worden!



Dit hopen wij ook 🙂. Op dit moment blokkeren we elke sms-dienst, om dit soort zaken te voorkomen. Dit is natuurlijk erg jammer voor de leuke kanten die sms-diensten met zich mee kunnen brengen, waar andere mensen weer de dupe van zijn. Maar tot nog toe is dit de enige manier waarop we onze klanten hiervoor kunnen behoeden 🙂. Uiteraard door jouw melding op het forum over 3111!



Groetjes, Tiury

Reageer