Skip to main content
Per 1/12/13 heb ik mijn belbundel naar beneden bijgesteld. Internetbundel moest gelijk blijven. Nu krijg ik zojuist (op 1/12/13 dus) een mail waarin staat dat mijn internetbundel per 30/11/13  beëindigd is. Op Mijn Simyo staat wel dat ik deze maand nog 500 MB internet heb van de 500. Kan ik ervan uitgaan dat ik internet gewoon kan gebruiken zonder dat er extra kosten berekend worden? 
Heb nu een mail waarin staat dat ik een internetbundel heb aangeschaft en dat die per direct in gaat. Probleem opgelost dus. 
Per 1/12/13 heb ik mijn belbundel naar beneden bijgesteld. Internetbundel moest gelijk blijven. Nu krijg ik zojuist (op 1/12/13 dus) een mail waarin staat dat mijn internetbundel per 30/11/13  beëindigd is. Op Mijn Simyo staat wel dat ik deze maand nog 500 MB internet heb van de 500. Kan ik ervan uitgaan dat ik internet gewoon kan gebruiken zonder dat er extra kosten berekend worden? Heb nu een mail waarin staat dat ik een internetbundel heb aangeschaft en dat die per direct in gaat. Probleem opgelost dus. 



Hoi NettieL,



Ja, door de wijziging heb je een mailtje gehad dat je bundel is gestopt, en dat je bundel weer is begonnen. Ik heb laatst zelf ook gewijzigd, en vond dat ook een beetje verwarrend. Zeker als je dezelfde bundel houdt, zoals bij jou, kan dat vragen oproepen.

Die mailtjes worden automatisch door het systeem gegenereerd, maar soms is de volgorde waarin je die ontvangt inderdaad niet verhelderend.

Sorry dat je erdoor in verwarring bent geraakt. Gelukkig werd het toch vanzelf duidelijk :)



Groetjes, Charlene
Haha, ook ik was erg verrast. Het duurde dan ook eventjes voordat het besef kwam dat ik mijn bundel inderdaad per 01-12-2013 heb gewijzigd.

Echter, ik heb niet de bundel gewijzigd, want deze is ongewijzigd namelijk 500 MB, maar het maandbedrag is per 01/12 aangepast van € 7,50 naar € 7,00.
Haha, ook ik was erg verrast. Het duurde dan ook eventjes voordat het besef kwam dat ik mijn bundel inderdaad per 01-12-2013 heb gewijzigd.

Echter, ik heb niet de bundel gewijzigd, want deze is ongewijzigd namelijk 500 MB, maar het maandbedrag is per 01/12 aangepast van € 7,50 naar € 7,00.




Hi RicoK,



Ook al heb je hetzelfde aantal MB's, je hebt (van onze kant gezien) echt een andere bundel. Namelijk een goedkopere :D

Feitelijk gezien ben je dus van de 500MB/€7,50 naar de 500MB/€7 overgestapt.

Reageer