Skip to main content
Hallo,



Op 27 februari heb ik een Sim-Only abonnement aangevraagd bij Simyo. Als overstap datum heb ik voor 30 mei gekozen, terwijl mijn huidige abonnement op 31 mei afloopt, omdat ik bij Simyo mijn abonnement niet in het weekend kon laten ingaan. De overstapdatum is door mijn huidige provider afgewezen, maar ik kan geen nieuwe overstapdatum invullen in Mijn Simyo. Verder heb ik aangegeven dat ik zelf mijn huidige abonnement heb opgezegd, maar blijkt niet het geval te zijn (ik dat dat mijn huidige abonnement vanzelf zou aflopen). Kan ik dit in Mijn Simyo ook veranderen? 



Met vriendelijke groet,

Esther
Hoi Esther19,



Nummerbehoud vindt inderdaad nooit in het weekend plaats. Als je contract op 31-5 afloopt dan zal je nummerbehoud inderdaad afgewezen worden als je een datum eerder dan de 31ste kiest. Wanneer je niet zelf hebt opgezegd, dan zorgen wij er met je oude provider voor dat je aansluiting bij hun actief blijft, tot wij hem kunnen overnemen. In jouw geval zal de eerste datum 2-6-2014 zijn.

Op Mijn Simyo kun jij je aanvraag nummerbehoud aanpassen. Je verandert de overstapdatum dan naar 2-6-2014. Het kan heel goed dat dit tot vandaag niet lukte, omdat je een aanvraag nummerbehoud pas vanaf 60 dagen van tevoren kunt doen. Als het volgende week nog niet lukt, kun je dan aangeven wat er precies mis gaat?

Ook dat je toch niet zelf hebt opgezegd (dat is beter voor het nummerbehoud proces overigens 🙂 ) kun je daar nog aanpassen.

Ik hoor het graag van je of het allemaal lukt :)



groetjes, Charlene
Hoi Charlene,



Oké dankjewel voor de tips! Ik ga het volgende week nog een keertje proberen en mocht het dan nog niet lukken, dan hoor je het! Dankjewel nogmaals voor je hulp! 



Groetjes,

Esther
Hoi Esther19,



Graag gedaan namens Charlene, we horen het graag van je, ook wanneer het wel is gelukt! 😉
Hoi,



Inmiddels is het weer een week verder en ik kreeg het voor elkaar om mijn nummerbehoud aan te vragen 😃! Hopelijk wordt hij nu goed verwerkt, maar in ieder geval nogmaals dank! 



Groetjes, 

Esther
Hoi,



Inmiddels is het weer een week verder en ik kreeg het voor elkaar om mijn nummerbehoud aan te vragen 😃! Hopelijk wordt hij nu goed verwerkt, maar in ieder geval nogmaals dank! 



Groetjes, 

Esther




Hi Esther19,



Ik zie inderdaad dat het is aangevraagd, hou je ons op de hoogte van het verloop?

Reageer