.

Beantwoord

Nog steeds een hoge faktuur!

  • 20 October 2012
  • 6 reacties
  • 249 Bekeken

Badge
Geachte Simyo,

Door een fout van jullie bij het activeren staat er nu nog steeds bij mijn verbruik een rekening van €240,-
Hiervan zou ongeveer €230,- gecrediteerd worden.
Dit is nog steeds niet gedaan.

Ik wil niet voor verassingen komen te staan aan het eind van de maand.
Graag zou ik zien dat het nu opgelost wordt zoals mij door Wayne is belooft.

Voor de duidelijkheid:
Mijn simkaart is geactiveerd op 4 oktober jl.....

Groeten,

Kees
icon

Beste antwoord door Arie 23 October 2012, 12:48

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Gaat heel erg lekker bij Simyo....

Ik zou graag een reactie willen op mijn opmerkingen.
En nog meer dat de problemen veroorzaakt door Simyo zelf, opgelost worden.

Simyo, laat zien dat je welwillend bent en lost het op!!
Badge +2
Beste Keesie,

De factuur is middels rechtgetrokken en heeft momenteel een hoogte van € 29,59. Dit zou ook zichtbaar moeten zijn op je persoonlijke pagina.

Groetjes,

Arie
Badge
Nee, is niet zichtbaar Arie.

Op mijn verbruikspagina staat nog steeds € 240,24.

En de eerste factuur heb ik nog niet gehad, dit is nog maar de eerste maand, en dan gelijk dit al....
Bij mij ook niet
Zou dat niet lukken graag procedure hoe ik van Simyo afkom
Immers niet wat ik besteld heb
Keesie tezamen sterk

Geachte Arie Vanaf 4-10-2012 loop ik erachter aan om mijn account, die ik bij Simyo heb en die door u fout met 12.30 € belast is , weer recht te zetten. Dus op 0.11€. Gezien ik er een hoop tijd verspilt heb om met Simyo contact te nemen, per telefoon ( die wachttijden om de klantendienst te berijken zijn zeker de langsten van alle provider in Europa ) en per forum ( antwoorden die niet op de vraag ingaat of niet klopt ) Ik ben het ook zat elke dag op het net te gaan en te kijken of Simyo iets heeft gedaan. Ik heb dus de hele tijd mijn abonnement niet kunnen gebruiken door u schuld . Ik ga immers de aansluiting niet gebruiken met tarieven die niet bij het abonnement hooren . Zou mijn account niet binnen zeven werkdagen aangepast zijn en ik geen voorstel die mij tegemoet komt voor de tijd die ik het abonnement niet kon gebruiken ga ik een abonnement bij een andere provider afsluiten en het abonnement bij Simyo op zeggen omdat het geleverde product niet dat is wat ik besteld heb. Dus ook de aansluit en abonnementskosten niet betalen. en mijn machtiging intrekken In het geval dat u het niet eens ben met mijn besluit kunt u de Simcard bij mij afhalen en u hoeft ook geen incassobureau in schakelen gezien ik alleen een op een besluit van de rechter gehoor geef. Ik wil nu ook geen berichtjes zien sorry of systemfout Ik wil gewoon zien dat mijn account op zero staat en ik voor deze maand niet betaal. Graag uw reactie.
Badge +2
Beste Keesie en graagantwoord,

Op het verbruiksoverzicht staat inderdaad het niet gecorrigeerde bedrag. Dit komt doordat de verrekening niet bij verbruik terug te vinden is. Als jullie de factuur binnen hebben vinden jullie de verrekening terug onder het kopje 'korting en verrekeningen'. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie

Reageer