Skip to main content
Beste Simyo en gebruikers,



Graag wil ik mijn abonnement wijzigen, lagere internetbundel en minder minuten/sms.



De eerste keuze die ik heb is 'jaar of maand', oftewel de duur van het abonnement (1 jaar vs maandelijks opzeggen).

Echter, de keuze vakjes geven beiden 'Jaar'  aan, zie bijgevoegde foto. 



Mijn vraag is nu, welke optie moet ik selecteren voor een maand abonnement (maandelijks opzegbaar).



https://pbs.twimg.com/media/Bj0Js2jCcAECay5.jpg:large





Vriendelijke groet,



Maarten
Hoi mvanbenthem,



Welkom op het forum :)



Als de einddatum van je jaarcontract voorbij is, verandert je aansluiting in een maandelijks opzegbare aansluiting. Je houdt echter je gunstige 'jaarcontract' tarieven.

Zou je kiezen voor 'Nog een jaar' dan zijn er een aantal bundels die je met nog meer korting kunt kiezen. Maar dan staat je contract weer een jaar vast.

Als je dus nu weer maandelijks wilt kunnen opzeggen dan kies je het rechtse vakje.

Bundelwijzigingen doe je echter voor de 25ste, wil je dat ze de maand erna ingaan. Jij zult dus vanaf morgen weer kunnen wijzigen. De wijziging zal dan op 1-5-2014 ingaan.



Heb ik het zo duidelijk uitgelegd?



Groetjes, Charlene
Hoi Charlene, 



Dat is zeker duidelijk uitgelegd, dankjewel!



Vriendelijke groet,

Maarten



Hoi mvanbenthem,



Welkom op het forum :)



Als de einddatum van je jaarcontract voorbij is, verandert je aansluiting in een maandelijks opzegbare aansluiting. Je houdt echter je gunstige 'jaarcontract' tarieven.

Zou je kiezen voor 'Nog een jaar' dan zijn er een aantal bundels die je met nog meer korting kunt kiezen. Maar dan staat je contract weer een jaar vast.

Als je dus nu weer maandelijks wilt kunnen opzeggen dan kies je het rechtse vakje.

Bundelwijzigingen doe je echter voor de 25ste, wil je dat ze de maand erna ingaan. Jij zult dus vanaf morgen weer kunnen wijzigen. De wijziging zal dan op 1-5-2014 ingaan.



Heb ik het zo duidelijk uitgelegd?



Groetjes, Charlene


Hoi mvanbenthem,



Fijn dat het duidelijk is, graag gedaan namens Charlene! 🙂

Reageer