Skip to main content
Hallo,



Mijn abonnement verloopt op 22-4, en ik wil graag nog een jaar erbij.

Als ik echter klik op nog een jaar simyo dan gat dit in vanaf 1-4..

Mijn vraag dus nu, betaal ik in de maand april dan dubbele kosten?

Ik wacht liever niet tot 1-5 met het in laten gaan van het nieuwe jaar want dan zit ik een dikke week zonder abo..



Groetjes,

Manon
Als je tevreden bent met je abonnement hoef je geen actie te ondernemen. Na afloop van je abonnement kan je gewoon blijven bellen enz. voor dezelfde tarieven, alleen heb je dan de mogelijkheid om elke maand op te zeggen als je dat zou willen.
Oowh dat wist ik niet!

Maar dat is helemaal ideaal (:

Bedankt voor de snelle reactie!
Hoi Mono,



Zo kunnen we elkaar goed helpen.

Ik zie dat Scotman je al geholpen had. Zo helpt iedereen elkaar
Ja super handig zo!
Hoi Mono,



Zo te horen ga je vaker het forum gebruiken voor vragen die je hebt?
Als ik weer eens een vraag heb dan zeker! Maar dat komt weinig voor gelukkig, is een goed teken (:
Hoi Mono, welkom op het forum van Simyo!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Abonnementen. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.



Super leuk dat je langer bij ons wilt blijven 😃 Top dat Scotsman je al heeft geholpen! Als je niet wijzigt, blijven je abonnementskosten inderdaad hetzelfde. Alleen wordt je jaarcontract automatisch maandelijks opzegbaar.



Stel dat je nu gaat wijzigen, dan gaat je jaarcontract in per 1 april 2015. Ook zullen je bundels en kosten hetzelfde blijven. Je betaalt in april niet dubbel, maar het loopt in elkaar over.



Als je nog vragen hebt, dan zie we je natuurlijk graag terug op het forum. Ook voor de gezelligheid mag je terugkomen ;)



@Scotsman & maikel.twinnie; Bedankt voor jullie hulp 😮

Reageer