Ik probeer voor een collega een nieuwe e-sim aan te vragen, maar blijf steken in het vak ‘e-mailadres’. Kan het serieus zijn, dat zijn e-mailadres te lang is? Ik kan de laatste 3 posities niet invullen. Dat is toch zeker een grap? Ik kan toch niet een bestaand e-mailadres aanpassen? Het zou toch niet uit moeten maken hoe lang een mailadres is, dat kan Simyo toch niet bepalen?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat gek dat het invullen van het volledige e-mailadres niet lukt.
Het moet mogelijk zijn een langer e-mailadres in te vullen. Krijg je echt een foutmelding of blijft de pagina hangen? Je kan het eventueel via een andere browser proberen en/of de cookies + geschiedenis verwijderen bij de huidige browser.
Ik hoor graag of dit geholpen heeft.
Groetjes,
Ashley
Hoi Ashley, ik heb inmiddels contact met een medewerker van de klantenservice, want het ging ook mis met de zakelijk betaling i.c.m. naam. Ik had alles al geprobeerd. Verschillende servers, cookies verwijderen. Bijv. mijn e-mailadres invoeren en proberen mijn naam te vervangen door die van mijn collega. Maar niets lukte. Dan liet ie ook gewoon de laatste drie letters van zijn achternaam weg. En dan kopieerde ik zijn naam he! Niet typen...maar beide lukte gewoon niet.
Hopelijk wordt het nu snel door de Simyo medewerker gefixed.
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Goed om te horen dat je inmiddels geholpen wordt. Hopelijk lukt het plaatsen van een bestelling en komt alles goed.
Mochten er toch nog vragen zijn hoor ik het graag.
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.