Skip to main content

.

Ik wil graag voor mijn kind, dat ik al onder MijnSimyo beheer een abonemment met een nieuwe telefoon afsluiten. De vragen die langskomen betreffen volwassene met inkomen etc. Hoe pak ik dat aan?

Je zult een abo op jouw naam af moeten sluiten @Houten pennen 

Er zal uiteraard een kredietwaardigheidcontrole  uitgevoerd worden.

Als je een telefoon er bij koopt onder de €250 vindt er geen (aanvullende) registratie bij de BKR plaats.

Wordt de telefoon duurder dan €250 en in termijnen betaald wordt dat geregistreerd bij de BKR.

Plan van aanpak: gewoon een abo afsluiten met bijbehorende telefoon en tijdens het bestelproces zie je vanzelf waar je tegenaan loopt.

Succes.

Hoi @Houten pennen,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Zoals @JanD aangaf kan je via het Simyo account van je kind een toestel bestellen. Bedankt voor je hulp!

Is de aansluiting momenteel nog een prepaid op naam van je kind dien je eerst de aansluiting om te zetten naar een abonnement. Dit kan door via de website in te loggen op de mijn Simyo van het kind en in het overzicht te klikken op overstappen. Let wel op dat voor het omzetten naar een abonnement de aansluiting op naam moet staan van iemand die 18 of ouder is. Mocht dit niet het geval zijn kan je een kopie ID huidige en nieuwe contractant mailen naar klantenservice@simyo.nl. Wij zullen dan de tenaamstelling voor je aanpassen.

Groetjes,
Ashley

Reageer